مشاورم ۲ ساله مشاورمه بعد امشب زنگ زد بعد منو سطح مو بالا برده بود گفتم مرسی سطح ۳ بردینم گفت چی گفتم دارم تشکر می کنم بابت سطح۳ بردنم گفت از خودت تشکر کن هر چقدر فکر کردم باید ارتقا سطح می دادمت وبعد گفت چه خبر گفتم من میشه فلان منبع بخونم گفت درسنامه فلان کن ازه تمرین از اون حل کن خیلی خوبه بعد گفت خوبه اوضاع گفتم اره دارم می خونم واقعا مشکلی نیس گگفت افرین از همیشه اعتماد به نفست بیشتره و پرو تری و می دونم تهش قراره خوب بشه چیزی که تو هیچوقت فکر نمی کردی بعد گفت سوالتو بپرس گفتم سوال ندارم مرسی گفت مراقب خودت باش )اخه هر وقت اینو می گفت بعد می گفت خدا حافظ) بعد گفتم خسته هم نباشین گفت مرسی واقعا بابت و جودییتت شب بخیر گفتم شب شما هم بخیر چند ثانیه سکوت شد من زدم قطع کردم اخرین لحظه حس کردم می خواست حرف بزنه قطع کردم
وایی می ترسممم اخه خیلی زود بهش بر می خوارهوه همه چییی