خیلی دوست دارم برم لیزر بیکینی ولی قبلا دو جلسه با دستگاه کندلا رفتم جلسه دوم به شدت درد داشت و اومدم خونه درد تخمدان گرفتم ترسیدم دیگه نرفتم همه دوستام لیزرکردن هیچکدوم مشکلی نداشتن جز من بدشانس که بادومین جلسه اونطور شدم از یه طرف میگن اشعه فقط تاسطح پوست میره ولی نمیدونم چرا برامن تخمدانم شروع کرد تیرکشیدن.شماها مشکلی نداشتین؟
درد نداره که نهایت سوزشه که میتونی قبلش بی حسی بزنی
شاید بد زده برات
مجرد و ناکام بمیر ولی نسل فقیر تحویل جامعه نده. بار کج به مقصد رسید... دل به دل راه نداشت... اتفاقا پول هم خوشبختی آورد.... این است دنیای ما:) w ww.goftino.com/c/BVamgS فاصله رو بردار پیام بده😐تاپیک های سال 99 و 1400 رو گردن نمیگیرم :/
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
والا افتضاح سوزش داشت تازه جلسه دوم بود دیگه ترسیدم نرفتم گفتم جلسه های بعدی چی به سرم میاد
بی حسی بزن قبلش بعد برو اونجا بشور قبل لیزر
من با سایناشور رفتم بی حسی میزدم دیگه زیاد حس نمیکردم
مجرد و ناکام بمیر ولی نسل فقیر تحویل جامعه نده. بار کج به مقصد رسید... دل به دل راه نداشت... اتفاقا پول هم خوشبختی آورد.... این است دنیای ما:) w ww.goftino.com/c/BVamgS فاصله رو بردار پیام بده😐تاپیک های سال 99 و 1400 رو گردن نمیگیرم :/