2777
2789
عنوان

لیزر بیکینی

275 بازدید | 36 پست

خیلی دوست دارم برم لیزر بیکینی ولی قبلا دو جلسه با دستگاه کندلا رفتم جلسه دوم به شدت درد داشت و اومدم خونه درد تخمدان گرفتم ترسیدم دیگه نرفتم همه دوستام لیزرکردن هیچکدوم مشکلی نداشتن جز من بدشانس که بادومین جلسه اونطور شدم از یه طرف میگن اشعه فقط تاسطح پوست میره ولی نمیدونم چرا برامن تخمدانم شروع کرد تیرکشیدن.شماها مشکلی نداشتین؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من درد سطحی داشتم

فقط 9 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

خانوم آقای وکیل، نه به نظام مادرشوهر داری. یه دختر ناز رو باردارم، خودم نقاشم، سنتی/ مدرن ازدواج کردم.

پس من چرا دردش وحشتناک بود یعنی دومین جلسه انگار سوخته بودم قرمزی و التهاب شدید

خب همین که میگم دیگه

مرکزت باید عوض کنی

چون سوختگی داده اینجوری روده

بهار که بیاید در این سرزمین گلستانی خواهد شکفت؛ما هزاران گل پر پر در این خاک کاشته ایم...🖤🥀

کامل برطرف شدی؟من همه جام رفته فقط بیکینیم مونده فک میکنم تهش همینه کلا انتظار زیادی از بیمینی نباید ...

ارره کلا رفت به درک

فقط 9 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

خانوم آقای وکیل، نه به نظام مادرشوهر داری. یه دختر ناز رو باردارم، خودم نقاشم، سنتی/ مدرن ازدواج کردم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز