2777
2789
عنوان

لیزر بیکینی

275 بازدید | 36 پست

خیلی دوست دارم برم لیزر بیکینی ولی قبلا دو جلسه با دستگاه کندلا رفتم جلسه دوم به شدت درد داشت و اومدم خونه درد تخمدان گرفتم ترسیدم دیگه نرفتم همه دوستام لیزرکردن هیچکدوم مشکلی نداشتن جز من بدشانس که بادومین جلسه اونطور شدم از یه طرف میگن اشعه فقط تاسطح پوست میره ولی نمیدونم چرا برامن تخمدانم شروع کرد تیرکشیدن.شماها مشکلی نداشتین؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

پس من چرا دردش وحشتناک بود یعنی دومین جلسه انگار سوخته بودم قرمزی و التهاب شدید

خب همین که میگم دیگه

مرکزت باید عوض کنی

چون سوختگی داده اینجوری روده

بهار که بیاید در این سرزمین گلستانی خواهد شکفت؛ما هزاران گل پر پر در این خاک کاشته ایم...🖤🥀

کامل برطرف شدی؟من همه جام رفته فقط بیکینیم مونده فک میکنم تهش همینه کلا انتظار زیادی از بیمینی نباید ...

ارره کلا رفت به درک

فقط 9 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

نه به نظام مادرشوهر داری. یه دختر ناز رو باردارم، خودم نقاشم، سنتی/ مدرن ازدواج کردم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز