خیلی دوست دارم برم لیزر بیکینی ولی قبلا دو جلسه با دستگاه کندلا رفتم جلسه دوم به شدت درد داشت و اومدم خونه درد تخمدان گرفتم ترسیدم دیگه نرفتم همه دوستام لیزرکردن هیچکدوم مشکلی نداشتن جز من بدشانس که بادومین جلسه اونطور شدم از یه طرف میگن اشعه فقط تاسطح پوست میره ولی نمیدونم چرا برامن تخمدانم شروع کرد تیرکشیدن.شماها مشکلی نداشتین؟