2777
2789
عنوان

😭😭😭😭😭😭

107 بازدید | 10 پست

بخدا ناشکری نمیکنم فقط خسته شدم همه کار کردم دکتر گفتار درمانی دارو آمپول تا این بچه حرف بزنه دارم دیوونه میشم حتی دستشویی شو نمیگه همه میگن سالمه حرف میزنه ۳ سال منتظر موندم تا راه رفت خدا کنه حرفم بزنه تو رو خدا دعا کنید حرف بزنه جونم به لبم رسیده اینقده فکرشو کردم اخر سر تیروئیدمو در اوردن خدا کنه دیگه درد جدید نگیرم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

وای دختر اروم باش

بچه ها باهم متفاوتن حتی شده تا ۴ سال حرف نمیزنن بعضی از بچه ها

توکل کن به خدا


نمیدونم راسته یا نه میگن تخم کبوتر بدی بچه به حرف میاد

چه کسی می داند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی پیله ات را بگشا ، تو به اندازه پروانه شدن زیبایی💙                                                                                                         

۳ سالشه ؟ آخه چرا حرف نمیزنه

نی نی یار خواهش میکنم تووخدا قسمت میدم تعلیقم نکن من نمیدونم چیا تو نی نی سایت ممنوعه اگه خطایی کردم یک هشدار بده دیگه هیچوقت اونکارو نمیکنم من از سال ۹۵ توسایت بودم ولی هی تعلیق شدم سرچیزای الکی.تاریخ تولدمم الکی زدم.درخاست دوستی ندین اصلا پذیرفته نمیشه مخصوصا آقایون خجالت بکشید عه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

طبیعی هست پسر خاله منم 3 سال و خوردیشه حرف نمیزنه فقط بعضی وقت ها در حد چند تا کلمه میگه اونم بزور کار کردن های خودمون و مهد کودک یاد گفته بعضی از بچه ها دیر زبون باز میکنن

کاربری جدید barbie87

خیالت راحت انقدر حرف میزنه که سرتو ببره بعضی بچه ها کلا مدلشون اینه تا بزرگ بشن ادمو واسه هر مرحله ای حرص میدن ولی در اینده انقدر خوب و بی ازار میشن حبران میکنن.شما مواظب سلامتی خودت باش

سلام عزیزم

چند سالشه؟

پسره؟

پسر من ۴ سالگی مامان نمی گفت

در حرکت اول گوشی و تلویزیون جمع بشن ببین واقعا جمع کن

تلویزیون بره تو کارتون

گوشی سایلنت فقط مواقع خواب یا در حد تماس دستت باشه یعنی از هر تکنولوژی دور باشه

بعد آرامش بیار تو خونت

یکسره حرف بزن

لباس پوشیدم

میوه خوردم

چای نوشیدم

کتاب خواندم

و .....

پسر من الان ۸ سالشه خیلی قشنگ تر از همسن و سالاش حرف میزنه ماشاالله

میدونم داغونی،میدونم بریدی

ولی مادری

اینارو رعایت کن تضمینی اوکی میشه

پسر اولم تو دو سالگی به دو زبان اوکی بود

ولی دومی اینجوری شد

یعنی داغووووون شدمااااا

ولی تو شل کن درست میشه

اگه راه دور زندگی می کنی و از فامیل و خانواده هم دوری دیگه هیچی

با توجه با حرفات هم کلا بچه ات تاخیریه ،پس سخت نگیر

با حرص خوردن مشکلی به مشکلاتت اضافه میشه

حتی ۶ سالگیش برای پیش دبستانی بردم مدرسه ی غیرانتفاعی و خلوت و شرایطشو گفتم و گفتم دانشمند نمیخوام سخت نگیرید بزارید به بچه ام خوش بگذره

آها راستی محیط مهد و مدرسه هم خیلی خیلی خوبه

من خواستم یه سال دیرتر بفرستم که گفتار درمانش گفت نه اشتباهه بچه خیلی چیزارو از محیط یاد میگیره ،نهایت نشد تکرار میره بهتر از نرفتن یا دیر رفتنه

پاارک هم زیاد ببر ،

سنجش هم ........... اوکی کردم

کلاس اول هم تا ۳ ماه اذیت شد یهو درست شد که نفهمیدم

اینروزارو کشیدم که اینقدر برات نوشتم

می گذره و یادت میره پس آرام باش دوستم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز