حتی ۶ سالگیش برای پیش دبستانی بردم مدرسه ی غیرانتفاعی و خلوت و شرایطشو گفتم و گفتم دانشمند نمیخوام سخت نگیرید بزارید به بچه ام خوش بگذره
آها راستی محیط مهد و مدرسه هم خیلی خیلی خوبه
من خواستم یه سال دیرتر بفرستم که گفتار درمانش گفت نه اشتباهه بچه خیلی چیزارو از محیط یاد میگیره ،نهایت نشد تکرار میره بهتر از نرفتن یا دیر رفتنه
پاارک هم زیاد ببر ،
سنجش هم ........... اوکی کردم
کلاس اول هم تا ۳ ماه اذیت شد یهو درست شد که نفهمیدم
اینروزارو کشیدم که اینقدر برات نوشتم
می گذره و یادت میره پس آرام باش دوستم.