2777
2789

من کمک پرستاری خوندم شغل خوبی بود

روز سختی تازه میفهمی هوادار تو کیست /بی کس و درمانده وقتی میشوی یارتوکیست/مشتری وقتی که بسیارست سرگرمی، ولی... /در کسادی تازه میفهمی خریدار تو کیست/دست وپایت نه!...درآن روزی که قلبت بشکند/تازه در آن موقع میدانی مددکار تو کیست/هرکسی آید عیادت آخرشب میرود /تازه آن هنگام میفهمی پرستار تو کیست/میرسدروزی که اطرافت نمیماند کسی... /آن زمان پی میبری... یار وفادار تو کیست /میروی یک روز از این شهر و میمیرد کسی/تازه در آن روز میفهمی... گرفتار تو کیست..💫آدما از خوبیاشون زیاد واست میگن ولی بدی هاشونو میزارن خودت تجربه کنی..

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آره شغل خوبیه. من کمک بهیار نیستم ولی تو جایی کار میکنم ک زیاد میبینمشون

برای شاد بودن منتظر جمعه نباش ، منتظر تابستان نباش ، منتظر کسی ک دوستت داشته باشد نباش ، شادی وقتی بدست میاد ک منتظر اتفاقی نباشی ................................... بهترین انتقام از کسی ک آزارت داده اینکه ک در نبودنش شاد باشی
آره شغل خوبیه. من کمک بهیار نیستم ولی تو جایی کار میکنم ک زیاد میبینمشون

من خودم مهماندار بیمارستانم زیاد میبینمشون

خیلی لباسای شیک مرتب

با پرستارا میرن میان من گفتم یکم گذشت برم سمت کمک بهیار

بنظر شما حدودا حقوقشون چقدره الان.؟؟


من خودم مهماندار بیمارستانم زیاد میبینمشونخیلی لباسای شیک مرتب با پرستارا میرن میان من گفتم یکم گذشت ...

مهماندار ینی غذا میبرید برای بیمارا؟

حقوق شما چقدره؟

بچه ها پارسال میگفتن ۱۸ الی ۲۰ حقوق امسال رو نپرسیدم ازشون

برای شاد بودن منتظر جمعه نباش ، منتظر تابستان نباش ، منتظر کسی ک دوستت داشته باشد نباش ، شادی وقتی بدست میاد ک منتظر اتفاقی نباشی ................................... بهترین انتقام از کسی ک آزارت داده اینکه ک در نبودنش شاد باشی
مهماندار ینی غذا میبرید برای بیمارا؟حقوق شما چقدره؟ بچه ها پارسال میگفتن ۱۸ الی ۲۰ حقوق امسال رو نپر ...

بله عزیزم

حقوقمون 30 تومن هستش

شما پرسنل بیمارستان هستید؟؟

بله عزیزم حقوقمون 30 تومن هستششما پرسنل بیمارستان هستید؟؟

چند روز پیش از مهماندار بیمارستانمون پرسیدم گفت ما ۲۶ میگیریم.

نه عزیزم محل کارم نزدیک ی بیمارستان ک با بچه های بیمارستان دوست شدم.


در هرصورت فکر کنم حقوقش یکی باشه ولی اسم موقعیت شغلیش بهتره.

اگر میتونی حتما برو دوره شو ببین

برای شاد بودن منتظر جمعه نباش ، منتظر تابستان نباش ، منتظر کسی ک دوستت داشته باشد نباش ، شادی وقتی بدست میاد ک منتظر اتفاقی نباشی ................................... بهترین انتقام از کسی ک آزارت داده اینکه ک در نبودنش شاد باشی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز