2777
2789
چند روز پیش از مهماندار بیمارستانمون پرسیدم گفت ما ۲۶ میگیریم.نه عزیزم محل کارم نزدیک ی بیمارستان ک ...

وای 26 کمه

البته بستگی ب حجم کاریشونم داره

ی سوال دیگ میتونم بپرسم؟؟؟

وظایفتون چی بود عزیزم؟؟از کجا مدرکتونو گرفتید ؟کار آموزیتون چه مدت بود؟؟

نوار قلب قند خون گزاشتن و برداشتن اکسیژن تزریقات زیر جلدی

ما توی شهرمون دوره اش برگذار میشد رفتم ثبت نام کردم

3 ماه آموزش تئوری بود 1 سال تو بیمارستان عملی بود

روز سختی تازه میفهمی هوادار تو کیست /بی کس و درمانده وقتی میشوی یارتوکیست/مشتری وقتی که بسیارست سرگرمی، ولی... /در کسادی تازه میفهمی خریدار تو کیست/دست وپایت نه!...درآن روزی که قلبت بشکند/تازه در آن موقع میدانی مددکار تو کیست/هرکسی آید عیادت آخرشب میرود /تازه آن هنگام میفهمی پرستار تو کیست/میرسدروزی که اطرافت نمیماند کسی... /آن زمان پی میبری... یار وفادار تو کیست /میروی یک روز از این شهر و میمیرد کسی/تازه در آن روز میفهمی... گرفتار تو کیست..💫آدما از خوبیاشون زیاد واست میگن ولی بدی هاشونو میزارن خودت تجربه کنی..

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اییییییی من خودمو بزور میشورممم😐😭😂

فقط تو بخش آی سیو ک مریض بیهوش هست این کارها وظایف کمکی هست بقیه بخش ها مریض همراه داره

روز سختی تازه میفهمی هوادار تو کیست /بی کس و درمانده وقتی میشوی یارتوکیست/مشتری وقتی که بسیارست سرگرمی، ولی... /در کسادی تازه میفهمی خریدار تو کیست/دست وپایت نه!...درآن روزی که قلبت بشکند/تازه در آن موقع میدانی مددکار تو کیست/هرکسی آید عیادت آخرشب میرود /تازه آن هنگام میفهمی پرستار تو کیست/میرسدروزی که اطرافت نمیماند کسی... /آن زمان پی میبری... یار وفادار تو کیست /میروی یک روز از این شهر و میمیرد کسی/تازه در آن روز میفهمی... گرفتار تو کیست..💫آدما از خوبیاشون زیاد واست میگن ولی بدی هاشونو میزارن خودت تجربه کنی..

وای 26 کمهالبته بستگی ب حجم کاریشونم دارهی سوال دیگ میتونم بپرسم؟؟؟

بپرس عزیزم

برای شاد بودن منتظر جمعه نباش ، منتظر تابستان نباش ، منتظر کسی ک دوستت داشته باشد نباش ، شادی وقتی بدست میاد ک منتظر اتفاقی نباشی ................................... بهترین انتقام از کسی ک آزارت داده اینکه ک در نبودنش شاد باشی
بپرس عزیزم

ببخشید هی سوال میپرسم

میخواستم بدونمتکنسین های داروخانه ای ک داخل بیمارستان هست

مدرک تحصیلی خاصی دارن؟؟

یا نه مثلا مدرک جهاد دانشگاهی داشته باشی میتونی کار کنی داخل داروخانه؟

ببخشید هی سوال میپرسممیخواستم بدونمتکنسین های داروخانه ای ک داخل بیمارستان هست مدرک تحصیلی خاصی دارن ...

اومدن ازشون میپرسم بهت میگم عزیزم

برای شاد بودن منتظر جمعه نباش ، منتظر تابستان نباش ، منتظر کسی ک دوستت داشته باشد نباش ، شادی وقتی بدست میاد ک منتظر اتفاقی نباشی ................................... بهترین انتقام از کسی ک آزارت داده اینکه ک در نبودنش شاد باشی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز