یه چیزی میگم قشنگ بشین فکر کن بهش برای دفعات بعدیت
خیلی دوست داری بری زیر خاک بعد اون شوهرت بره دوباره زن بگیره و ککش هم نگزه هان؟ دوست داری طلاهات هم بده زن جدیدش؟ دوست داری بعد مرگت مامانت و بابا و خانوادت دق کنن از غصه تو و غصه اینکه دامادشون فرتی بعد مرگ جگر گوششون رفت ازدواج کرد ؟
تا اینا بخش کوچکی از عواقب دنیوی بود که فقط به ضرر تو شد نه شوهرت مسائل اخروی هم که بماند تا ابد روحت تو اسیری و آتیشی و هیچ راه بازگشت و نجاتی نداری
چرا چون بالاترین و بدترین گناه خودکشیه
با اینکارات چی بهت میرسه غیر این فلاکت دنیا و آخرت
؟؟!!عقلتو بکار بگیر دختر جون
هیچ کسی هیچ چیزی ارزشش بالاتر از سلامتی جسمی و روحی نیست حیفت نمیاد واقعا از خودت
تازه اگر با اینکارا بیوفتی هم رو جا و معطل همین شوهر بمونی اونوقت چی ؟
فکر کن قشنگ عشق حقیقی یعنی اول خدا و دوم خودت و سوم پدرومادر و دیگر هیچ
ببین همین شوهر که از خون و خانواده دیگه اومده فقط همراه زندگیه همه هم دعوا دارن باهم اگه موضوع سختی مثل خیانت یا اعتیاد یا آسیب جانی نداره با کوتاه اومدن هر دو حل میشه وگرنه ازش جدا شو جای اینکه با خودکشی بیشتر خودتو به رنج و حقارت بندازی