2777
2789
عنوان

پرپشتی مو

39 بازدید | 1 پست

من موهام خیلییی زیاد بود اما سال کنکورم به خاطر استرس زیاد همش ریخت الان دیگه ریزش ندارم اما موهام دیگه برنگشتن

به نظر شما چی خوبه واسه پرپشتی مو🥲

قلب، خانه ای است با دو اتاق خواب. در یکی، رنج و در دیگری شادی زندگی میکند. نباید خیلی بلند خندید، وگرنه رنج در اتاق دیگر بیدار میشود. یانوش: شادی چطور؟ از سر و صدای رنج، بیدار نمیشود؟ کافکا: نه. گوش شادی سنگین است. صدای رنج را در اتاق مجاور نمیشنود.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز