من موهام خیلییی زیاد بود اما سال کنکورم به خاطر استرس زیاد همش ریخت الان دیگه ریزش ندارم اما موهام دیگه برنگشتن
به نظر شما چی خوبه واسه پرپشتی مو🥲
قلب، خانه ای است با دو اتاق خواب. در یکی، رنج و در دیگری شادی زندگی میکند. نباید خیلی بلند خندید، وگرنه رنج در اتاق دیگر بیدار میشود. یانوش: شادی چطور؟ از سر و صدای رنج، بیدار نمیشود؟ کافکا: نه. گوش شادی سنگین است. صدای رنج را در اتاق مجاور نمیشنود.