2777
2789
.وایی😂 برو ی جا دیگه بخاب

اگه خودم بودم قطعا میرفتم بچم یه میلیمتر تکون بدم بیدار میشه اینجا هم بزارم اون غلط میزنه روش یا پاشو میندازه روش اسیرم اسیررررررر

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شوهرم بشدت ناراحتم کرده بود الانم اوضاع فرقی نکرده ولی حداقل من نسبت ب قبل اروم ترم

سیسیییی

بگو بگو چیکار کرده

شوهر منم گند زد به اعصابم

حتی دیگه غر دعوا هم میکنم هیچی نمیگه حدس میزنم کسیو مجدد داره 🤣

شوهرم بشدت ناراحتم کرده بود الانم اوضاع فرقی نکرده ولی حداقل من نسبت ب قبل اروم ترم

آره این حالت چقدر برا من آشناست انگار بی حس میشی تکرار تکرار قلبت میشکنه اما مغز میگه ولش کن آروم باش منطقی اینه

   آرامش سهم قلبی است که درتصرف خداست.    
آخ الهی بگردم خیلی سخته ولی همش به خودت بگو تموم میشه راحتی هم میاد خود زایمان هم رو آدم اثر داره کس ...

بچم خیلی کوچیکه جیگرم براش کبابه کلا سخت باردار میشدم از شانسم زودی بعد زایمان باردار شدم اومدم خونه ی مادرم خواهرم خونه نداشت دلمون واسش سوخت گذاشتیمش خونه ی مادرم با تمام امکانات زندگی کنه با بچش. کلا قهره باهامون حرفشم اینه نباید بیاین خونه ی پدرو مادرتون تو این فکرم صبح برم خونمون با اون یکی خواهرم .تخت تو خونشون هست ولی تعارف نزدن استفاده کنم از کمردرد اومدم رو مبل

خوب کردی عزیزم 🤣 منم میام اینجا یادم میره ولی الان دلم میخواست حرف بزنم

کم کم از بچه فاصله بگیر یه بالشت بزار جای خودت امتحان کن ببین چه جوره

   آرامش سهم قلبی است که درتصرف خداست.    
سیسیییی بگو بگو چیکار کرده شوهر منم گند زد به اعصابم حتی دیگه غر دعوا هم میکنم هیچی نمیگه حدس میزنم ...

نمیخوام ب کس مجدد فک کنم چون احساس میکنم نیس ناراحتیم بخاطر پس زدنم بود چن ماهه درگیر این موضوع بودم فاصله گرفتم نزدیک شدم مستقیم غیرمستقیم اخرشم دیشب با گریه بهش گفتم چرا اینجوری میکنی ب جا حل موضوع یه حرکتی زد بشدت ناراحتم کرد

بچم خیلی کوچیکه جیگرم براش کبابه کلا سخت باردار میشدم از شانسم زودی بعد زایمان باردار شدم اومدم خونه ...

آخ آخ چقدر سخته اینجوری

بنظرم به رو خودت نیار و بمون اون نباید تایین تکلیف کنه

اصلا به روت نیار تا زمانی که بهتر نشدی اصلا نرو

اگه بنظرت شوهرت همایتگر هست اون بحثش جداست

کلا دکتر میگه تو دوران شیردهی خیلی زود باردار میشی

چقدر اختلاف دارند من آنقدر میترسم از این موضوع

همش توهم میزنم تو دلم چیزی تکون میخوره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز