2777
2789
عنوان

فرام😳

| مشاهده متن کامل بحث + 185 بازدید | 46 پست
[QUOTE=415978710]وا مگه نگفتن استخونای اون بچه هاست😵💫چقدر داره کش پیدا میکنه[/QUOTتازه برای فصل ۵ ...

چندساله بازیچه دست اینا شدیم،تهش میفهمیم همه چی تو رویا اتفاق افتاده و همشون مثل بابای ویکتورن😕

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کاشکی. سریالم تموم شه پدر مارو در اوردن اینقد کش دادن😂

تو یه کانالی خوندم نویسنده سریال مصاحبه کرده گفته ۲۰ سال طول کشید تا فرامو بنویسم

این نخواد سریالو کش بده پس کی بده؟😂

تو یه کانالی خوندم نویسنده سریال مصاحبه کرده گفته ۲۰ سال طول کشید تا فرامو بنویسم این نخواد سریالو ک ...

دهنمون سرویسه ،تا انتقام این ۲۰ سال و نگیره ول کن نیس

یا عماد و من لا عماد و له  
کلی جمجمه و استخون بود اون گوداله پر بود

ن بابا دو نفر بودن بغل هم😑

تاپیک‌هام شاید برای بعضیا رویا باشه، ولی برای من واقعیته.  🙄 قضاوت نکن، چون نمی‌دونی پشت هر خط چی گذشته.  😒به حسودا و عقده‌ای‌ها: هر بار که تاپیکمو حذف می‌کنین، یه نفر بیشتر می‌فهمه که حرفام تاثیر داره.  🤭 و به نینی‌یارا: حذف کردن یعنی ناتوانی در فهم، نه قدرت در مدیریت.🙄😐

بابای ویکتور داره توهم میزنه

کارزد پوش سوفیا

تاپیک‌هام شاید برای بعضیا رویا باشه، ولی برای من واقعیته.  🙄 قضاوت نکن، چون نمی‌دونی پشت هر خط چی گذشته.  😒به حسودا و عقده‌ای‌ها: هر بار که تاپیکمو حذف می‌کنین، یه نفر بیشتر می‌فهمه که حرفام تاثیر داره.  🤭 و به نینی‌یارا: حذف کردن یعنی ناتوانی در فهم، نه قدرت در مدیریت.🙄😐

اح اح ته واااااا 😒 فک نکنم یا نجات پیدا میکنن یا نه دیگه ،چجور میتونن تهش و وا بزارن

فکنم نجات پیدا نمیکنن فکر میکنم فقط حقایق روشن میشه همین🤏😑

تاپیک‌هام شاید برای بعضیا رویا باشه، ولی برای من واقعیته.  🙄 قضاوت نکن، چون نمی‌دونی پشت هر خط چی گذشته.  😒به حسودا و عقده‌ای‌ها: هر بار که تاپیکمو حذف می‌کنین، یه نفر بیشتر می‌فهمه که حرفام تاثیر داره.  🤭 و به نینی‌یارا: حذف کردن یعنی ناتوانی در فهم، نه قدرت در مدیریت.🙄😐

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز