2777
2789
عنوان

ازدواج مجدد

212 بازدید | 49 پست

سلام آقا هستم ۴۲ سالمه مدتی پیش از همسرم توافقی جدا شدم

همسرم زودرنج و پرخاشگر بود و از چشمم افتاده بود

پسر ۱۴ و دختر ۸ ساله دارم

به ازدواج مجدد فکر میکنم

در حالی که گزینه هایی بهم معرفی شده، فکر کردم حالا که اولین فاکتور من اینه که همسر آینده ام با دخترم کنار بیاد، آیا همسر سابقم هم میتونه جز گزینه ها باشه ؟ چون اولین فاکتور رو داره

آیا به شرط رفع اشکالات رفتاری دو طرف زیر نظر مشاور ارزش داره برای ازدواج مجدد اولین گزینه خودش باشه؟

با توجه به درگیری ها و توهین های مکرر که ازش دیدم دوسش ندارم اما دیدم اگر با آدم جدیدی هم آشنا بشم اونم از ابتدا که دوست ندارم و ممکنه با گذر زمان علاقه ایجاد بشه پس آیا با خودش هم ممکنه این اتفاق بیفته؟

برای خودمم سخته با وجود اون همه دعوا و اطلاع اطرافیان از طلاق برگردم اما بخاطر دخترم بپذیرم و گذشته رو فراموش کنم

پیش خودم میگم ممکنه با مشاوره هم رفتارش اون چیزی نشه که من میخوام و ازدواج هم نکنیم ولی چیزی از دست نمیدم (۳ سال قبل طلاق پیش مشاور رفتیم ولی فایده نداشت)

البته نظر خانم رو نمیدونم و اگر اون نخواد حداقل پیش بچه هام سربلندم که تلاش و فداکاری رو بخاطر اونها کردم، من میتونم بچه ها رو به خودش بسپارم و برم دنبال هر کسی که بهم بخوره و خوش باشم ولی اینو نخواستم


بله بهترین فردمادرخودشه . اخلاقیات خانم ها بااقایان فرق داره باید شناختتون بیشتربشه از جنس زن

خانمااگر حساسیت هاشون مورد بی توجهی قراربگیره ناراحت میشن و در درونشون تلمبارمیشه تبدیل میشه به گریه قهر غصه و پرخاش

گاهی هم باید ساخت بخاطر بچه ها اونا بیشتر اسیب میبینن تاالانم بابت طلاقتون خیلی اسیب دیدن

بهتره با همسرسابق صحبت کنیدباهم برید مشاوره ضمنا غرورکاذب رو کناربزارید چون باغرور نمیتونید اب رفته رو به جوی بازگردونید

فکر اینده بچه هاتون خصوصادخترتون باشید

متاهل و متعهد💍دلیلی نداره جنس مرد درخواست دوستی بده😡

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چیزی شکست هرگز مثل اولش نمیشه

روابط زوجین ، درطی زمان تغییر میکنه حتی درصورت عدم طلاق خیلی کم پیش میادزنوشوهری مث روز اولشون باشن باید پختگی کردمدیریت کرد دست خود ادمه

متاهل و متعهد💍دلیلی نداره جنس مرد درخواست دوستی بده😡

بله .همسر سابقتون مهمه ....خیلی خیلی مهم .

کنار اومدن با دخترتون که از مادر حرف شنوی داره .

یا مادر تاثیر میزاره روی کاراش .

و هم چنین ساختن با دخترشما مساله نیست .

مهم همراهی شما با همسر جدید هم هست .همسر صد درصد زودرنجتر و پرخاشگرتر از همسر قبلی شما میشه .

هر وقت تحقیر شدی .محکم بهش بگو از در نیومدی از پنجره اومدی به سلامت 

اگه بخواطر بچه میخواین ازدواج کنین که همون مادر خودشون انتخاب کنین اگه بخواطر بچه نیست که خانوم دیگری از اونجایی که طلاق گرفتید احساس میکنم به خاطر خودتون بوده به نظر من هیچ زنی نمیاد واسه بچه مردم مادری کنه حتی مادر اون بچه هم بعضی وقتا پیش میاد که عصبی بشه به بچه حالا یا بزنتش یا فحش بده یا دعوا کنه زن دیگه که هیچ انتظاری نیست ازش

بله بهترین فردمادرخودشه . اخلاقیات خانم ها بااقایان فرق داره باید شناختتون بیشتربشه از جنس زنخانمااگ ...

غرورم و کنار گذاشتم و امروز از طریق یه واسطه بهش گفتم آماده ام بخاطر دخترم دوباره ارتباط برقرار بشه و اگر زیر نظر مشاور رفتارهای اشتباه قابل تغییر بود برگردیم به زندگی، اگر هم تغییر نکردیم که چیزی از دست ندادیم ، اما جوابش منفی بوده من برداشت کردم که یا اصلا به ازدواج فکر نمیکنه یا شخص خاص یا ویژگی های خاصی تو ذهنش هست وگرنه میتونست کمی فکر کنه بجای جواب منفی

به خانم سابقت فرصت بدید

باید به خانومتون عشق بدین باید احترامشو بگیرید

باهاش بحث نکنید

یکبار دیگه با عشق شروع کنید

مورد تحسین همه قرار میگیرید اصلا چیز بدی نیست از نو شروع کنید

مشاوره رفتن ملاک نیست بنظرم خودتون بهترین الگو و مشاور میتونید برای هم باشید

گذشت..

توی زندگی بخاطر عشق بینتون و بخاطر بچه ها گذشت داشته باشید

فکر نکنید دانای کل هستید و مدام بحث نکنید

با خانومتون دوست باشید

حتی اگر یه روزایی حالش خوب نیست حالشو خوب کنید زنها خیلی حساس و شکننده هستن و فقط و فقط عشق میخوان

حیفه بچه هاتونه سرگردونشون نکنید و برگردین به هم


قبولم نکرد قانعش کنید

سعی کنید بهش بفهمونید که تغییر در جهت مثبت کردین و دوستش دارید

شما کار بزرگی دارید انجام میدین مشخصه انسان قوی هستید از هرکسی ساخته نیست این برگشت و این از خودگذشتگی

ببخشید منظورتون از ریسک چیه ؟

منظورم ازدواج دوباره با ایشونه،مگه نمیگید چون درست نشده جدا شدید و حتی مشاوره هم کارساز نبوده؟؟چرا فکر میکنی الان دیگه درست شده؟؟مگه نمیگی دوسش ندارم چرا یه عمر با زنی زندگی کنی که نمیخوایش؟؟؟؟بخاطر بچها؟؟؟؟وقتی بزرگ بشن هزار بار بهت نیگن میخواستی نکنی

یکی رو میشناسم با سه بچه جدا شدن

آقا ازدواج کرد با کسی که ۱۳،۱۴ سال از خودش کوچکتر بود ، زن جوان و زیبا و خوش اندام و همه چیز تموم

خانومه کم حرف و همیشه یه لبخند ملیح گوشه لبش بود

اما مرد به بچه هاش گفته بود من میخوام با مادرتون دوباره ازدواج کنم و این زن رو طلاق میدم بخاطر مادرتون

زن سابق قبول نکرد

میخوام بگم که تو ازدواج مجدد اون حلاوت و عشق رو تجربه نخواهید کرد

بازم خودتون میدونید

منظورم ازدواج دوباره با ایشونه،مگه نمیگید چون درست نشده جدا شدید و حتی مشاوره هم کارساز نبوده؟؟چرا ف ...

منم نگفتم حتما ازدواج کنیم

پیشنهادم اینه جدا جدا بریم پیش مشاور و همه رفتارهایی که ازش اذیت هستیم بگیم، مشاور ضمن صحبت با طرف مقابل بررسی کنه ببینه اون مشکلات چقدر درسته و اگر تأیید کرد تذکر بده و توضیح بده و اصلاح کنه، اگر مشاور تأیید کرد که اشکالات تغییر کرده مدتی معاشرت کنیم و کمی کنار هم زندگی کنیم و اگر همه چی اوکی بود عقد کنیم، اگر هم نشد که من تلاش خودمو کردم

همه اینها بخاطر دخترمه که از هر چیزی باارزش تره حتی از خودم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز