2777
2789
عنوان

وزن مناسب

70 بازدید | 15 پست

برای قد ۱۶۸ و کسی که رون هاش پره و با کمرش متناسب نیست ( اصلا ) میمونه کوزه

وزن مناسب که نرمال شه چنده ؟

تو چه بازه وزنی شروع میشه از رون ها چربی کم میشه ؟

من الان ۷۶ ام

یعنی کمرت خیلی باریکه یا خیلی پهنه ؟

بهترین وزن برات ۵۶ تا ۶۲ کیلوعه

لاغر کردن پایینه تنه خیلی سخته خودمم از پایینتنه چاق میشم کمرم کوچیک میمونه اندامم زنونه میشه سر همین همیشه رژیمم که چاق نشم

وزن شروع ۷۵_ هدف اول ۷۰🔓👍 هدف دوم ۶۵ 🔓👍هدف سوم ۶۰ 🔒💪 هدفنهایی ۵۵🔒💪

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


باریکه رونام میشینم کل مبل و میگیره یه چیز فجیعی 🫥


منم ۱۶۴ قدم الان ۶۵ کیلو ام ولی ۷۵ کیلو بودم کمرم باریک بود ولی خیلیی بازم متناسب بود با بدنم نشستنی رونام انگار فرش پهن کردم خودمم خیلی حساس شده بودم

بعد دیگه ورزش کردم یکم رونام سفت شد وزنم که کم کردم یکمی لاغر شد

وزن شروع ۷۵_ هدف اول ۷۰🔓👍 هدف دوم ۶۵ 🔓👍هدف سوم ۶۰ 🔒💪 هدفنهایی ۵۵🔒💪

یکمی ؟🥲ده کیلو کم نیست اخه 🥲




اگه اون ده کیلو یهو کم بشه خیلی مشخص میشه من تایم زیادی طول کشید تا کم ماهی ۱ کیلو تا دوسه کیلو خیلی مشخص نشد مخصوصا خودم هر لحظه میرفتم جلوی اینده بدتمو نگاه میکردم تغییراتمو خیلی متوجه نمیشدم با عکسام که مقایسه میکنم میبینم که بدنم لاغر تر شده

تو پیام قلبیم اشتباه تایپی داشتم میخواستم بگم بالاتنه م باریکه ولی نه خیلییییی تناسب داره با بدنم

تو ام فرم بدنت مثل مال منه خیلی فرم بدن قشنگیع فقط باید حواسمون باشه که چاق نشیم

وزن شروع ۷۵_ هدف اول ۷۰🔓👍 هدف دوم ۶۵ 🔓👍هدف سوم ۶۰ 🔒💪 هدفنهایی ۵۵🔒💪

یکمی ؟🥲ده کیلو کم نیست اخه 🥲

کسایی که بدنشون این فرم هست هیچوقت لاغر اسکینی بودن رو تجربه نمیکنن چون بعضی از جاهای بدن ژنتیکی گوشتیه اب هم نمیشه سر همین لاغر ترین حالتشون بدن توپر رویایی

وزن شروع ۷۵_ هدف اول ۷۰🔓👍 هدف دوم ۶۵ 🔓👍هدف سوم ۶۰ 🔒💪 هدفنهایی ۵۵🔒💪

کسایی که بدنشون این فرم هست هیچوقت لاغر اسکینی بودن رو تجربه نمیکنن چون بعضی از جاهای بدن ژنتیکی گوش ...

نه اسکینی که نه چون استخون بندی درشتی دارم ولی بتونم مثلا قسمت داخلی رونم و متقابلش چربی های دورش و بسوزونم خیلی عالی میشه 🫠

نه اسکینی که نه چون استخون بندی درشتی دارم ولی بتونم مثلا قسمت داخلی رونم و متقابلش چربی های دورش و ...

سخته ولی شدنیه برو باشگاه رژیمم کنارش رعایت کن خیلی قشنگ میشه بدنت من امروز کلا جلو اینه بودم داشتم ادا میریختم کت واک میرفتم عشق میکردم حالا تصمیم گرفتم بازم لاغر کنم

وزن شروع ۷۵_ هدف اول ۷۰🔓👍 هدف دوم ۶۵ 🔓👍هدف سوم ۶۰ 🔒💪 هدفنهایی ۵۵🔒💪

سخته ولی شدنیه برو باشگاه رژیمم کنارش رعایت کن خیلی قشنگ میشه بدنت من امروز کلا جلو اینه بودم داشتم ...

شما چند سالگی رژیم و شروع کردی

میگم شاید چون نوجوونم راحت تر درست شه

منم همینم حالا خوشبختانه یا متاسفانهکمرم باریک و رونام خیلی پره کلا پایین تنم به بالاتنم نمیخوزهزایم ...

بعد زایمان بدتر نشد ؟ یه وقتایی به بعد زایمانم فکر میکنم حس میکنم دیگه اصن یه چیز بی نهایت فجیع میشم 😂😂😂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز