عدس پلو درست کردم عدسو جدا نیم پز کرده بودم بعد که خواستم برنجو آبکش کنم قاطیش کردم گذاشتم دم کشیدن یه ذره عدس بعضیاش زیر دندون میاد یعنی له نیست چرا اینجوری شد 😑
چقدر عدس پلو سخته اه یه ساله عروسی کردم تو این یه سال کل غذاها قشنگ میپزم این عدس پلو زیاد جالب نمیشه مزش . البته این سری از قبلیا بهتره ولی بازم حس میکنم یه چیزی کمه خیلی خوشمزه نیست