2777
2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

چایی و نبات و زنجفیل

بابونه هم دم کنی خوبه

زعفران خیلی بخور

یا علی با دستان پر مهرت برایم آغوش پدریت را باز کن تا با خیالی آسوده جای گیرم در آغوشت جان دهم برای لحن پدارنه ات یا فاطمه الزهرا برایم مادری کن آنگونه که زینب و حسین حسن را با گلپر سرخ گون عشق مادرانه ات پرورش دادی مرا هم چون فرزندان خود دوست بدار و روزی من را هم از دیبای  رنگین ات بفرست

چایی و نبات و زنجفیل بابونه هم دم کنی خوبه زعفران خیلی بخور

از دیروز تا حالا دارم زنجفیل میخورم

تقریبا چقدر بعد خوردنش شروع میشه ؟

خواهرای عزیز صلوات برا سلامتی بچه های من میفرستید😢😢
از دیروز تا حالا دارم زنجفیل میخورمتقریبا چقدر بعد خوردنش شروع میشه ؟

یکی دو روز میشه

یا علی با دستان پر مهرت برایم آغوش پدریت را باز کن تا با خیالی آسوده جای گیرم در آغوشت جان دهم برای لحن پدارنه ات یا فاطمه الزهرا برایم مادری کن آنگونه که زینب و حسین حسن را با گلپر سرخ گون عشق مادرانه ات پرورش دادی مرا هم چون فرزندان خود دوست بدار و روزی من را هم از دیبای  رنگین ات بفرست

چقدر وقته شما پریود نشدی ؟

یا علی با دستان پر مهرت برایم آغوش پدریت را باز کن تا با خیالی آسوده جای گیرم در آغوشت جان دهم برای لحن پدارنه ات یا فاطمه الزهرا برایم مادری کن آنگونه که زینب و حسین حسن را با گلپر سرخ گون عشق مادرانه ات پرورش دادی مرا هم چون فرزندان خود دوست بدار و روزی من را هم از دیبای  رنگین ات بفرست

چقدر وقته شما پریود نشدی ؟

باید دیروز میشدم نشدم

ماه پیش قرص اورژانسی خوردم یکم شروع شد و این ماه نشدم

شوهرم با وجود کاندوم ماه قبل باز میگفت قرص بگیریم و بخور من قبول نکردم گفتم هر ماه که نمیشه

نمیدونم چیکار کنم.شده دردسر برام

خواهرای عزیز صلوات برا سلامتی بچه های من میفرستید😢😢
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز