منم اوایل ازدواج همینجوری بودم تا تقی به توقی میخورد دعوامون میشد گریه گریه دلم میگرفت اما الان نه اتفاقا وقتایی دعوا میکنیم بیشتر حواسم به خودم هست
بهترین لباس ها و ارایش و بهترین غذاهای مورد علاقم رو درست میکنم
کتاب میخونم
آهنگ میزارم میرقصم
انقدر حواسمو پرت میکنم که بعد چند روز میبینم اون آدم بداخلاق بدعنق غرغرو مغرور، داره باهام حرف میزنه
چون دیگه دستش اومده بدون اونم حالم بهتره
سعی کن حال خوبتو به خودت گره بزنی فقط