2777
2789
عنوان

ازدواج دوم

110 بازدید | 10 پست

من ۴۰ سالمه دو ساله ازدواج با اقایی ک ۲ فرزند دختر داره دوم کردم..بعد از ۲ سال زندگی مشترک برگشته به زندگی اولش..به منم سر میزنه...این وسط من دارم نابود میشم..بخاطر ابروم نه میتونم حرفی بزنم ن به کسی چیزی بگم...راه حل چیه..کمکم کنید...راهنمایی کنید با این شخص من چیکار کنم..بارها جدی حرف زدم نتیجه ای نداشته...

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هوو شدی!؟؟؟

ولی خوب بودن خیلی راحت تر از خوب نبودنه💪🏻لطفا با من درددل نکنید من خودم به زور شیره سرپام😉😉😉سبز میپوشی، کویر لوت جنگل میشود،عاقبت جغرافیا را هم تو عاشق میکنی❤️در دنیای دیگر حتی اگر گلوله بودی در لوله تفنگ،به سمتم بیا💞

چه پیچیده شده همه چی.

شما اون آقا رو دوست دارید؟

در صورت جدایی حتما مهریه خوبی بگیرید تا یاد بگیره تکلیفش با خودش مشخص نیست یه نفر دیگه رو هم مسخره نکنه.

اگه هم ادامه بدین رسما همسرتون 2 تا زن داره و باید تحمل کنید این شرایط رو.

🌱

تقریبا اکثرا همینن خصوصا بچه داشته باشن برای همینم میگن چند سال فرصت بدید که مطمئن باشید کنده شدن از زندگی اولشون وگرنه امکان پشیمانی و بازگشت زیاده .


من مجرد بودم برای یه آقایی خانواده اش اومدن خواستگاریم که تنها یکماه از جداییش میگذشت .مشخص بود نگرانن که پسره برگرده به اون خانوم.


تقریبا اکثرا همینن خصوصا بچه داشته باشن برای همینم میگن چند سال فرصت بدید که مطمئن باشید کنده شدن از ...

آره فامیل ما هم خواستگار داشت تازه طلاق گرفته بودن دختره قبول نکرد گفت مرده زن داره هی مادر شوهره پیغام میداد طلاق گرفتن ولی منظور دختره این بود که هنوز واسه تصمیم گرفتن بین زن و مرد زوده و واقعا آقاهه دید زندپیدا نشد خخخخ دوباره با خانمش صلح کردن

آره فامیل ما هم خواستگار داشت تازه طلاق گرفته بودن دختره قبول نکرد گفت مرده زن داره هی مادر شوهره ...

همینه هیجانی تصمیم به طلاق میگیرن خصوصا بچه داشته باشن سیم اتصالشون هیچوقت قطع نمیشن

هوف....یکی از افراد خانواده منم،۴۰سالشه،ازدواج دومشو ۲۰روزی میشه کرده.اقا یه پسر داره،ولی الان اصلا باهم راه نمیان.میگه طلاق میخواماعصاب هممنو خورد کرده واقعا...

نرهای کثافط سایت بهم درخواست ندین،قبول میکنم بعد توخصوصی میر.ینم دهن خودتون و هفت جدتون ها.ازمن گفتن اجیای گلم میشه واس بچه دارشدنم ی صلوات بفرسین و دعامکنین دامن منم سبزشه🥺❤️عاشق نی نی هستم🥺ارزومه یه بی بی چک مثبت ببینمواون لحظه ازخوشحالی زیاد،سکته کنم🤪

به روی تمام زن ها ببندش تا نتونه بره سراغ زن دیگه ای

یا جداشو و وقت خودتو تلف نکن بخاطرش

اگ شرایط مالی داشته باشی جداشی واقعابهتره کمتر حرص نیخوری

ولی اگ قصد جداشدن نداری چاره ای نیست اینجوری میشه حلش کرد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز