2777
2789
عنوان

هیئت

35 بازدید | 12 پست

هیئت ما توی پایین شهر وهمش با کمکهای مردمیه و متصدی نداره

همش میگن برنج بیارید روغن فراموش نشه رب نداریم

واقعا جمعیت زیادی میان نزدیک دوهزار نفر

شام مثلا برنج وخورشت میدن بدون گوشت

عدس پلو واستانبولی با سویا

امشب گفتن که هی گفتیم برنج نداریم وباور نکردید وساندویچ تو نون لواش دادن و گفتن به بچه ها نمیرسه



نظر امام حسین رو مگه میشمرن و کم و زیاد میکنن خجالت

.فمینیست منطقی. زندگی با کتابامو به یک یکتون ترجیح میدم :¶ARMY GIRL7⟬⟭💜 باشه:) من همونم که همه کاره ام ولی هیچکاره ام :| کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو زده به خواب نه. به یه مرد نیازی ندارم اما از حمایتش بدم نمیاد/درد من حصار برکه نیست؛ زیستن با ماهیانیست که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده»صمد بهرنگی!. آرزوی محالم«تا وقتی همه کتابای نوشته شده رو نخوندم از این دنیا نرم» 💔باید از سمت خدا معجزه نازل بشود تا دلم باز دلم باز دلم، دل بشود💔اگه درخواست دوستی بهم میدی از همون تاپیکی که پیدام کردی علتشم همونجا بگو

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آخه توی پایین شهر و اغلب فقیرن و خونه خودشون گوشت ندارن و هیئت هم این جوریه

منم پایین شهرم نیازمند با کسی که دستش به دهنش میرسه فرق میکنه مثلا منو تو نیازمند نیستیم چون پول داشتیم نت خریدیم بعضیا پول ندارن گوشی دست دوم بگیرن چه برسه به نت

منم پایین شهرم نیازمند با کسی که دستش به دهنش میرسه فرق میکنه مثلا منو تو نیازمند نیستیم چون پول داش ...

من در حد خودم به هیئت کمک میکنم

از ساعت هشتو نیم تا یازده نیم هست برنامشون بعد یه ربع به یازده که درها رو میخان ببندن جمعیت که میاد داخل انگار اکثرا واسه غذا میان

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز