هیئت ما توی پایین شهر وهمش با کمکهای مردمیه و متصدی نداره
همش میگن برنج بیارید روغن فراموش نشه رب نداریم
واقعا جمعیت زیادی میان نزدیک دوهزار نفر
شام مثلا برنج وخورشت میدن بدون گوشت
عدس پلو واستانبولی با سویا
امشب گفتن که هی گفتیم برنج نداریم وباور نکردید وساندویچ تو نون لواش دادن و گفتن به بچه ها نمیرسه