ما خیلی زور بزنیم خودمونو همراهی کنیم اگر بخواییم به بقیه بفهمونیم چی درست چی غلط باز برمیگردیم خونه ...
کاملا موافقم ، بحثی که ما میکردیم درمورد لایه های گسترده تر انسانیت بود اولین لایه خودمون دومین اطرافیانمون و بگیر تا آخر دنیا حتی اون اسکیمویی که تو قطب شماله / منم خیلی لذت بردم ممنونم
کاربر انتقاد پذیر ( اگر اعتراضی داشتین میتونیم باهم با ملایمت حلش کنیم همتون آبجیای منین ) گلب سبز
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
دقیقا همینطوره خیلی خوشحالم که یکی اینارو میدونه گرچه من ادعایی ندارم اما مایع خرسندیه که ادمی مثل ش ...
میدونی سه چهار سالی میشه ترجیح دادم سکوت اختیار کنم ، انسان هرچقدر دانش بدست بیاره درحقیقت دانشه اینه که بیشتر نمیدونه و چیزای زیادی برای استخراج و استنباط هست
نظر لطفته ، من بیشتر
کاربر انتقاد پذیر ( اگر اعتراضی داشتین میتونیم باهم با ملایمت حلش کنیم همتون آبجیای منین ) گلب سبز