الان چی الان یه انسانی هستیم که میدونیم خوب و بد چیه فارق از اشتباه بقیه چرا ما اشتباه میکنیم؟چرا ما هنوز انتظار داریم؟چرا ما هنوز میخواییم وضعیت هارو درست کنیم اما دریغ از عملی؟سوال میپرسم که خوب حرفم جا بیوفته برای جواب نیست این سوال هارو تقریبا یساله از خودم میپرسم که چرا هنوز عصبانی میشم چرا هنوز حساسم چرا هنوز امید به اصلاح بقیه دارم چرا هنوز تمرکزم رو دیگران و حکومت ایناست پس خودم چی؟ نتیجه؟اصلاح هر تک تک از خودمون از تربیت دوباره خودمون
تو مگو همه بجنگند و ز صلح من چه آید
تو خود نه ای هزاری تو چراغ خود برافروز