2789
عنوان

لانگ دیستنس

138 بازدید | 22 پست

امروز یه اتفاقی افتاد که برام جالب بود

من و عشقم از هم فاصله داریم اون خرم ابادی،قضیه از اینجا که بهش فشار اوردن ازدواج کن و باید فلان دختر بگیری بماند که جنگ شده یعنی جنگ هااا در حدی که گفته خونه اتیش میزنم یه تیکه صدا ضبط شده شنیدم(نه من نه اون فعلا شرایط نداریم و هدفمون اول چیز دیگه ای قبل ازدواج) و اینم همه رو شسته،بعد جالبه پدر دختره زنگ زده بود(خودم شنیدم چون دوتا گوشی داره موقعی تماس گرفته بود من پشت خط اون گوظی بودم)و داشت میگفت راجب خواستگاری و بیا دخترم بگیر😳باورم نمیشه یه پدر زنگ بزنه پسر اینجور بگه!!هرچند که درست شسته شد

جالب بود برام!!گفتم نظر شماهم بدونم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اگر فامیل هستش معمولیه حقیقتش برای من البته نیست اما مثل اینکه برای ازدواج های فامیلی معمولیهمنم دای ...

نه بابا فامیل نزدیک نیستن،اصلا نمیدونه کی هستن

خودشون بریدن خودشون دوختن قرار گذاشتن

جالبه برام.هرچند که جوابشون گرفتن

حس میکنم پسره با اون آقایی که پشت خط بود همدسته. چون هیچ پدری هیچچچچ پدری نمیاد زنگ بزنه بگه بیا دختر منو بگیر

شاید خواسته ردت کنه اینطور صحنه سازی کرده. بعدشم مگه الان عهد بوقه که زورکی واسه پسرا زن بگیرن؟! من که باورم نمیشه یکم فکر کن خودت ببین عجیب نیست این قضیه؟!!!

لفظ گرفتن غلطه

دختر اشیا یا کالا نیست که از لفظ گرفتن استفاده میشه براش.

کار اون پدر ام زشت بوده

ازدواج مربوط میشه به خود بچه،چرا پدر انقدر دخالت کنه و اصرار.

دانشجو ارشد،مقیم لندن.26/02/28.ازاد باش ای ایران.

حس میکنم پسره با اون آقایی که پشت خط بود همدسته. چون هیچ پدری هیچچچچ پدری نمیاد زنگ بزنه بگه بیا دخت ...

نه نه ببین من درسته دورم ولی تصویری شاهد همه چی هستم

حتی یک ذره هم دروغ نمیگه

من خودم شاهد همه دعواها جنگ ها و این تماس بودم

افرررین برام جالب بود چجور پدری اینجور زنگی زده!!

نه بابا نمیتونن براش برن خواستگاری من طرفم میشناسم


لفظ گرفتن غلطه دختر اشیا یا کالا نیست که از لفظ گرفتن استفاده میشه براش. کار اون پدر ام زشت بوده ازد ...

افریین قربون دهن شما

دقیقا پدره انگار داشت میگفت بیا دختر من بگیر!!در صورتی دختر خیلی ارزش داره

اصلا تو میبینی چندبار این پسر خواستگاری رد کرده حتی اگه امد نباید دخترت بدی ولی فکر کن اون زنگ زده😳😳

نه نه ببین من درسته دورم ولی تصویری شاهد همه چی هستمحتی یک ذره هم دروغ نمیگه من خودم شاهد همه دعواها ...

در کل خیلی مشکوکه این قضیه. خودم بار ها اندازه چشمام به آدما اعتماد داشتم اما تهش یه چیزایی دیدم که مدت ها افسرده بودم بابتش. به هر حال اعتماد نکن اصلا

حس میکنم پسره با اون آقایی که پشت خط بود همدسته. چون هیچ پدری هیچچچچ پدری نمیاد زنگ بزنه بگه بیا دخت ...

همه زندگیش خود منم چجور من رد کنه

یک روز نباشم دیوونه میشه گریع میشه

بعد اون بیاد من رد کنه!راهش با من ۱۰۰۰ کیلومتره اینقد رانندگی میکرد بیاد من فقط دوساعت ببینه

اگه نمیخاست راحت بلاک میکرد. چون میدونه من دختر بی شخصیتی نیستم بیفتم دنبالش خودشم میدونه و از اصالت خانوادگیمون خبر داره.

در کل خیلی مشکوکه این قضیه. خودم بار ها اندازه چشمام به آدما اعتماد داشتم اما تهش یه چیزایی دیدم که ...

مرسی مهربونم بابت گوشزدی که بهم کردین ❤️البته که شماهم حق دارید و نظرتون کاملا راجب اعتماد درسته

مرسی مهربونم بابت گوشزدی که بهم کردین ❤️البته که شماهم حق دارید و نظرتون کاملا راجب اعتماد درسته

چون من کارم یه جوریِ از این جور رفتارا زیاد میبینم از اینا که حرف از دلگرمی و پناه بودن میزنن اما تهش خانما رو رها میکنن...این مورد رو میبینم دلم میگیره میخوام به همه خانما بگم اعتماد نکنید تا مردا ثابت نکردن که دوستون دارن، اعتماد نکنید تهش خودتون ضرر میکنید

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

باشگاه

urr | 7 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز