2777
2789
عنوان

کنکور

71 بازدید | 9 پست

سلام من دانشگاه پیام نور ثبت نام کردم و ۲ ترم هم مرخصیمو گرفتم و تموم شده برای پشت کنکور موندن میخوام یه سال دیگه بمونم پشت کنکور راهی نیست بازم مرخصیبدن؟ دارم میمیرم از استرس اگه مرخصی ندن باید برم سربازی نمیتونم برای کنکور بخونم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مرخصی نگیر برو ثبتنام کن پول بده بگو اسممو رد کنین تو همین دانشگاه البته.دانشگاه دیگه نرو.فقط امتحان ...

دردش فقطاونجاست که اکه کلاسارو شرکت نکنم استادا حذفم میکنن

دردش فقطاونجاست که اکه کلاسارو شرکت نکنم استادا حذفم میکنن

چقد بی درکن😐خیلیا اینکارو میکنن باید راه بیان...نمیشه با آموزش حرف بزنی پول بیشتری پرداخت کنی قبول کنن نری سرکلاسا

آه له له له آه له لاس

نمیشه انصراف بدم کلا ۱ بار میشه انصراف داد اگر بدم و کنکور دانشگاه قبول بشم نمیتونم برم دیکه باید او ...

به شرطی میتونی انصراف بدی که دانشگاه جدید قبول شده باشی ، اگه دانشگاه قبول نشدن باشی و انصرافم داده باشی ، باید بری خدمت ،

چقد بی درکن😐خیلیا اینکارو میکنن باید راه بیان...نمیشه با آموزش حرف بزنی پول بیشتری پرداخت کنی قبول ...

خیلی سیستم دانشگاه برای پسرا مزخرفه ، همش دو بار حق کنکور دارن و بعدش اگه قبول نشن باید برن دو سال سربازی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ناشناس

mehrad_234 | 28 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز