سلام من دانشگاه پیام نور ثبت نام کردم و ۲ ترم هم مرخصیمو گرفتم و تموم شده برای پشت کنکور موندن میخوام یه سال دیگه بمونم پشت کنکور راهی نیست بازم مرخصیبدن؟ دارم میمیرم از استرس اگه مرخصی ندن باید برم سربازی نمیتونم برای کنکور بخونم
مرخصی نگیر برو ثبتنام کن پول بده بگو اسممو رد کنین تو همین دانشگاه البته.دانشگاه دیگه نرو.فقط امتحانات رو برو و اصلا درسا رو بیفت.پسرخالم ۴سال همینجوری پشت موند
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
پیام نور کلاساش اجباری نیست ، واحد بردار شهریه رو پرداخت کن ، دو هفته مونده به امتحان نهایتا حذف ترم میکنی یا میفتی اون ترم رو یا شب امتحان میخونی چند واحد پاس میشی استرس نداره