اقا من میخوام برم کنکور اشتراک سه ساله ماز بنویسم ولی موندم چیکار کنم از طرفی میگن خوب نیست خودت بخون از طرفی دلم راضی نیست با خودم میگم اخه کلاس کنکور لازمه ولی خواهرم میگه نه خودت بخون و تست بزن بهتره کسی تجربه داره؟
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
موضوع اینه گاهی یه دبیر خوبه ولی یه دانش اموز باهاش ارتباط نمیگیره صرفا به خوبی دبیر نیست.قبلش چندجلسه از تدریس اون استاد رو ببین اگر ارتباط میگرفتی بخر