2789
عنوان

کمکککک کنکور

99 بازدید | 13 پست

اقا من میخوام برم کنکور اشتراک سه ساله ماز بنویسم ولی موندم چیکار کنم از طرفی میگن خوب نیست خودت بخون از طرفی دلم راضی نیست با خودم میگم اخه کلاس کنکور لازمه ولی خواهرم میگه نه خودت بخون و تست بزن بهتره کسی تجربه داره؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

کلاس حتما شرکت کن ولی اشتراک سه ساله ماز باهم نه چون معلوم نیست همه دبیراش بتونی ارتباط بگیری یا نه.جدا جدا بخر یا دانلود کن.پیشنهادمم ایناس

شیمی فراهانی یا هادیان فر

ریاضی کرمی

فیزیک قضاتی

زیست حنیف عظیمی یا فرهمندنیا

دهمی؟ اره ماز خوبه من از دهم ماز داشتم از یازدهم قلم چی هم اضافه شد.

قلم چی که تجربه داشتم از خواهرام اصلا استاندارد نیست ولی کمکتون کرد من بیشتر برای کنکور ماز رو میخوام کلا برا کنکور و نهایی چطور بود

کلاس حتما شرکت کن ولی اشتراک سه ساله ماز باهم نه چون معلوم نیست همه دبیراش بتونی ارتباط بگیری یا نه. ...

دبیراش همشون عالی و کاربلدن

الا یا ایها الساقی ادر کاسا وناولها ... تیکر کنکورمه

دبیراش همشون عالی و کاربلدن

موضوع اینه گاهی یه دبیر خوبه ولی یه دانش اموز باهاش ارتباط نمیگیره صرفا به خوبی دبیر نیست.قبلش چندجلسه از تدریس اون استاد رو ببین اگر ارتباط میگرفتی بخر

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز