azar83 مدیر عضویت: 1402/04/26 تعداد پست: 5212 عنوان سینه بزرگ | مشاهده متن کامل بحث + 397 بازدید | 40 پست ۶۴ بودم شدم ۵۲ فقط یکم جمعتر شد چکنم 1405/04/01 | 20:39 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
برناردین_اوژنی عضویت: 1401/12/20 تعداد پست: 1794 واقعا؟ خب خودم ۵۲ ام هیچیم نمونده دیک بدنسازی لاغر نمیکنه عزیزم عضله میسازه
azar83 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/26 تعداد پست: 5212 بیشتر کم کنی باز کوچکتر میشه جا ندارم دیگ میشم استخون
azar83 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/26 تعداد پست: 5212 بدنسازی لاغر نمیکنه عزیزم عضله میسازه یعنی کوچیک میکنه ؟
برناردین_اوژنی عضویت: 1401/12/20 تعداد پست: 1794 چرا؟؟؟؟؟ مگه بدنسازی چه میکنه برای هر قسمت بدن ورزش مخصوص داره سنگینه بافت سینه رو آب میکنه
payanekhosh عضویت: 1403/01/15 تعداد پست: 3115 خیلی عمل گرونیه من یه زمانی سینه ام خیلی بزرگ بود لاغر کردن خوب شد.وقتی لاغر شدی و نشده نمیشه کاری کرد بدنسازی هم خیلی ربطی به وزن نداره . میتونی پروتئینو مواد مغذی بخوری عضله بسازی . لاغر تر نمیشی اگر برنامه خوب داشته باشی
برناردین_اوژنی عضویت: 1401/12/20 تعداد پست: 1794 یعنی کوچیک میکنه ؟ حتی میتونه با بدنسازی وزن اضافه کنی در صورتی که چاق نشی فقط عضله هاتو فرم بدی فوق العادس
azar83 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/26 تعداد پست: 5212 من یه زمانی سینه ام خیلی بزرگ بود لاغر کردن خوب شد.وقتی لاغر شدی و نشده نمیشه کاری کرد بدنسازی هم خی ... شده مثلا من قبلا ۸۵ میزدم الان ۷۵ برام یکم تنگه ولی بازم بزرگن
azar83 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/26 تعداد پست: 5212 حتی میتونه با بدنسازی وزن اضافه کنی در صورتی که چاق نشی فقط عضله هاتو فرم بدی فوق العادس ارزوم اینه کوچیک بشن پس یرم باشگاه شاید راه حلی باشه نه؟
برناردین_اوژنی عضویت: 1401/12/20 تعداد پست: 1794 ارزوم اینه کوچیک بشن پس یرم باشگاه شاید راه حلی باشه نه؟ من که دیدم تاثیر داره