2789
عنوان

سود بانک ملی

145 بازدید | 11 پست

سلام کسی سود بانک ملی رودریافت کرده

خدایا یعنی میشه چشامو ببندم واین سه ماه بگذره واون شب زایمان برسه ومن و گل دخترم سالم وسلامت بیایم خونه پیش بابایی...خدایاشکرت.لطفابرای امام زمان دورکعت نماز بخون وهرچی میخای ازشون طلب کن حاجتت رومیده

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بنظرتون این ماه سودماه قبل که پرداخت نکردن روهم میدن یانع

خدایا یعنی میشه چشامو ببندم واین سه ماه بگذره واون شب زایمان برسه ومن و گل دخترم سالم وسلامت بیایم خونه پیش بابایی...خدایاشکرت.لطفابرای امام زمان دورکعت نماز بخون وهرچی میخای ازشون طلب کن حاجتت رومیده

بانک ملی خرابه... بدرد عمه شون میخوره... تمام پولامون تو همین بانکه نمیتونیم برداشت کنیم😐... دیگه غلط بکنیم این بانک رو انتخاب کنیم... بانکها دیگه بهتره

فقط 20 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

روز های خیلی خوبی تو راهه🧡🌱..در حال تلاش برای رسیده هدف💖🌱🌄🏃‍♀️💙✨🦋🌌👑.. میشه یه صلوات بفرستین 🥺🧡

نه واسه من ۲۹ام بود نیومده.احتمالا بعد درست شدن اختلالات میاد. من فقط میخوام درست بشه دیگه برم پولمو بردارم

بهت فکر میکنم هرروز،ازت دل میکنم هربار،ولی چشمات تو عکسا نمیزارن برم انگار.🖤فقط کارم شده گریه،همش دلتنگ و افسردم، یجوری تو خودم میرم خودم فکر میکنم مردم.یه گوشه بی تو میشینم، یه گوشه ماتو مبهوتم،یه روزی زیرو میشم یه بمب از جنس باروتم.
بنظرتون این ماه سودماه قبل که پرداخت نکردن روهم میدن یانع

باید بدن دلبخواهی نیست که

بهت فکر میکنم هرروز،ازت دل میکنم هربار،ولی چشمات تو عکسا نمیزارن برم انگار.🖤فقط کارم شده گریه،همش دلتنگ و افسردم، یجوری تو خودم میرم خودم فکر میکنم مردم.یه گوشه بی تو میشینم، یه گوشه ماتو مبهوتم،یه روزی زیرو میشم یه بمب از جنس باروتم.

آخه بدبختی من باسودش قسط وام دخترمو میدم حالا صدای اون بانکه درمیاد

خدایا یعنی میشه چشامو ببندم واین سه ماه بگذره واون شب زایمان برسه ومن و گل دخترم سالم وسلامت بیایم خونه پیش بابایی...خدایاشکرت.لطفابرای امام زمان دورکعت نماز بخون وهرچی میخای ازشون طلب کن حاجتت رومیده
بانک ملی خرابه... بدرد عمه شون میخوره... تمام پولامون تو همین بانکه نمیتونیم برداشت کنیم😐... دیگه غ ...

یه زمانی بانک سپه اختلال داشت کلی استرس کشیدیم زمان جنگ.گفتن بزارین بانک ملی ،پس اینم بدرد نمیخوره ..همونطلا بخری یهتر

به من بگو بریم قدم بزنیم تو🌧چای بخوریم،بخندیم ،دراز بکشیم زیر🌧من آدم این طبیعتم 💑

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز