janghkolpo

عضویت : 1402/11/20
زن
لیسانس
خدایا یعنی میشه چشامو ببندم واین سه ماه بگذره واون شب زایمان برسه ومن و گل دخترم سالم وسلامت بیایم خونه پیش بابایی...خدایاشکرت.لطفابرای امام زمان دورکعت نماز بخون وهرچی میخای ازشون طلب کن حاجتت رومیده
19 موضوع
پست
سود بانک ملی
1405/04/01 18:30:22 11 پست
11
27
کیاسالهاس درانتظاربچن
1403/10/20 14:17:54 2 پست
2
فرداتولدمه
1403/09/28 14:57:06 17 پست
17
دردزایمان دارم
1403/06/07 09:11:10 21 پست
21
13
تشخیص جنسیت باعکس ان تی
1403/01/17 13:19:29 36 پست
36