سلام خانما
الان چند روزه هرچی مرغ درست میکنم
شوهرم میگه بو میده
تاپیک دل مرغم رو بخونید از اون روز تا الان همش میگه غذاهایی که داخلش مرغ هست بو میده و نمیخوره
در صورتی که خودم بویی حس نمیکنم
امروز خورشت کنگر با مرغ درست کردم گفت بو میده
دو روز پیش زرشک پلو با مرغ فلفل دلمه ای و هویج درست کردم باز گفت بو میده
من مرغ رو اینجوری درست میکنم
اول به نمک آغشته اش میکنم و با پیاز تفتش میدم جوری که مرغه طلایی میشه
بعدم زردچوبه و فلفل سیاه و پودر سیر و پیاز میزنم یه کوچولو هم داخل ادویه تفتش میدم
بعد آبجوش میریزم روش میزارم بپزه
روش پخت من تغییری نکرده
نمیدونم شوهرم از اون روز که دل مرغ داشتیم حساس شده یا این مرغ رو که تازه گرفتیم بو میده
اگر کسی روشی میدونه بهم بگه که بوی زهم رو کامل بگیره