2789
عنوان

یادگارت

14 بازدید | 0 پست

یادته بهت گفتم محمد

یه روز که خیلی دلتنگت بودم اومدم بیرون تو زمین کشاورزیا یه هوایی بخورم ؟

اون روز منِ دلتنگ از دور دور تو رو دید 🫠

الان که ۴ سال از اون روز میگذره حالت راه رفتن ؛لباسی ک تنت بود همه رو یادمه ....

داشتم نگاهت میکردم ک چشممم افتاد ب یه گل کاکتوس ک رها شده بود تو زمین ها

اوردمش خونه

و به یاد اون روز ؛و انتظار و دلتنگی ک برات کشیدم

کاشتمش

اسمشوو گذاشتم گل انتظار 🙂

به خودتم گفتم درموردش.... یادت مونده هنوز؟؟

گل انتظار خییلی بزرگ شد

حتی جابه جاش هم کردن ولی همچنان سالممم و رو ب رشد بود ...

تا اینکه دیروز

غمت به حدی قلبمووو فشار داد

که روز میلاد امام زمان 🫠🫠🫠

افتادم ب جون اون گل

انگار انتقاممم دردی ک تو ب دلم گذاشتی

رو از اون گل بی پناه گرفتم ...

محمد من اولین بارم بود که اینقدد بی رحم شدمم

بد رفتی که عاشقت حتی ب اون گل هم رحم نکرد

و نابودش کرد 🫠🫠

الانی ک دارم اینو مینویسم

پر دستام تیغ اون کاکتوس ...ولی عیب نداره

از درد اون جمعه لعنتی ک تو برای همیشه تموم شدی

کشنده تر ک نیس ؟🖤


این متن به وقتِ چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۴ نوشته شده عزیز رفته من :)

شاید تو اومدی و خوندی 🖤

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز