2789
عنوان

یادگارت

23 بازدید | 0 پست

یادته بهم گفتی

ما حتی نشون رو هم خریدیم💍

امروز کنار پنجره بودم و خیره به راه پله خواهرت

اونجایی ک برای اولین بار دیدمت و یه دل ن صد دل بعت دلباختم ...

روزه هم بودم و منتظر اذان 🙃

یهووو دلمم ریخت

دلم شکست با یه فکر ...

اگه گفتی چه فکری ؟

فکر اینکه محمد بهم گفته نشون برات گرفتیم

و اون نشون بره تو دست یه دختر دیگه


یا حتی موقعی ک بری نشونو تعویض کنی برای خانمت 💔

یاد من نیفتی ...


عزیزِ رفته من بد دلم شکست و اذون داد

از این دلشکستگی ها خیلی میترسم

که ...🖤


این متنو به وقت ۱۵ اسفند ۱۴۰۴ برات نوشتم

اینجا میذارم

شاید روزی حداقل عشقو و دلتنگیو از دید کسی دیدی

ک هر لحظه به یادته حتی بعد رفتنت

ناگفته هایم را برایت مینویسم شاید روزی گذرت به اینجا رسید 🌱 از من ک گذشت مینویسم برای عاشقانی ک در این دیار مانده اند تا با خواندن سرگذشت نافرجام ما معشوق خود را رها نکنند 🖤

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز