سلام خانم ها .شغلی سراغ دارید با گوشی تو خونه انجام بدیم درآمدس هر چی باشه اشکال ندارد .فقط از اینا که پول میخانه اول کاری نباشه .کسی سراغ داره راهنمایی کنه .ممنون
بنظرم اگه درآمدنداری به پیج هایی که فروش لباس وخوراکی دارن پیام بده براشون تبلیغات انجام بده وهرچی فروختی درصدی گیرت میاد
خدایا یعنی میشه چشامو ببندم واین سه ماه بگذره واون شب زایمان برسه ومن و گل دخترم سالم وسلامت بیایم خونه پیش بابایی...خدایاشکرت.لطفابرای امام زمان دورکعت نماز بخون وهرچی میخای ازشون طلب کن حاجتت رومیده