2789
عنوان

سوال

49 بازدید | 17 پست

من پارسال نذر شیر کردم

که امسال میخوام نذرم رو بدم اما چون ادم مذهبی نیستم کلا روم نمیشه بخوام برم پخش کنم

ایا میشه اون مبلغ رو به جای شیر به یکی بدم!

یا کلا راه هست که نخام مستقیم به کسی بدم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا روت نمیشه؟ برو تو یه روضه ای چیزی بدی یکی پخش کنه برو خونه برای خودت

خب همون من کلا اینجور جاها نمیرم

بعد بخاطر همین نمیدونم چجور بدم

میشه بعدنا این نذر رو ادا کنم؟

بخر با جعبه بده به مسجد یا حسینیه و موکب هایی که نذری میدن پخش کنن

خب همون من کلا اینجور جاها نمیرم


بعد بخاطر همین نمیدونم چجور بدم


میشه بعدنا این نذر رو ادا کنم؟



خب همون من کلا اینجور جاها نمیرمبعد بخاطر همین نمیدونم چجور بدممیشه بعدنا این نذر رو ادا کنم؟

نه دیگه مگه مال امسال نیست؟ هرساله باید بدی اگه اونجوریه...خب ایرادی نداره حالا یه شب فقط برو بده دست یکی بیا بیرون کاری نمیکنن باهات همین دیشب خیلیا ها شیر آوردن

از پس ظلمت بسی خورشید هاست🌱

نه دیگه مگه مال امسال نیست؟ هرساله باید بدی اگه اونجوریه...خب ایرادی نداره حالا یه شب فقط برو بده دس ...


من کلا پوششم به اونجور جاها نمیخوره معذب میشم برم

اما به شدت اعتقاد دارم

شما کسی رو نمیشناسی روضه یا مراسم داشته باشه اون مبلغ زو میدم بهش

نذر ۶ تا شیر پاکتی کردم (اون شیرا که خیلی کوچیکن)

میشه بگی نذر شیر چیه ؟

من خیلی راجب این نذر به نیت حضرت علی اصغر که شیرخواره شنیدم

بعد پارسال این موقع یه گرفتاری داشتم نذر کردم که اگه حل بشه سال دیگه محرم۶ تا شیر بدم (شیر پاکتی کوچک)

من کلا پوششم به اونجور جاها نمیخوره معذب میشم برماما به شدت اعتقاد دارمشما کسی رو نمیشناسی روضه یا م ...

مهم نیست به خدا گلم من دیشب از چند نفر گرفتم پخش کردم مهم اون دل و نیته اصلا اهمیت نده بقیه چی میگن خیلی از اونا ظاهر فقط دارن...شما قلبشم داری ♥️

اگه نمیتونی بخر همون شیر رو بده به این افراد تو خیابون که کارگری چیزی هستن بگو نذره سوار ماشین هستی بده اگه اذیت میشی بری روضه

از پس ظلمت بسی خورشید هاست🌱

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دل نبندید

بسى | 23 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز