2789
عنوان

پریودی

25 بازدید | 10 پست

خانوما پریودم ، بعد خیلی معده درد دارم

میترسم مسکن بخورم بدتر بشه

شما راه حلی ندارین

عرب هرچه باشد مرا دشمن است .....کج اندیش و بدخوی و اهریمن است...🌱 ورود افراد « زن ستیز ، موافقان کودک همسری ، مرد سالار » به تاپیک ها ممنوع

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم هرموقعه پریود میشم معده درد میگیرم ولی وقتی چیزی میخورم حتی قرصی چیزی معده ام جواب نمیده استفراغ میکنم واسه همین آمپول کتورولاک و هیوسین میزنم خوب میشه تا یک روز جواب میده

نه مسکن بدتر نمیکنهوای منم پریود شدم دیشب،اول صبحی. ی شکم دردی گرفتم دیگه نخابیدم

وای من از دیروز صبح دارم میمرم قشنگ

امروز صبح پاشدم دیدم کمر درد. ، معده درد ، مثانه درد ، دل درد

همه رو باهم دارم

نابود شدم بخدا تازه یکم بهترم کامل هم نه

عرب هرچه باشد مرا دشمن است .....کج اندیش و بدخوی و اهریمن است...🌱 ورود افراد « زن ستیز ، موافقان کودک همسری ، مرد سالار » به تاپیک ها ممنوع

عزیزممم🥹❤️مسکن خوردی؟؟

آره عزیزم دیروز خوردم الان شیاف گذاشتم

ببینم تاثیری داره یا نه

تو خودت بهتری ؟

عرب هرچه باشد مرا دشمن است .....کج اندیش و بدخوی و اهریمن است...🌱 ورود افراد « زن ستیز ، موافقان کودک همسری ، مرد سالار » به تاپیک ها ممنوع

آره عزیزم دیروز خوردم الان شیاف گذاشتم ببینم تاثیری داره یا نه تو خودت بهتری ؟

آها خو خوبه،بهترم میشیی،دمنوشی چیزی هم بخوری خیلی خوبه

آره عزیزم شکم دردم بهتره،ولی حالت تهوع دارممم

لعنت به پریودی

آها خو خوبه،بهترم میشیی،دمنوشی چیزی هم بخوری خیلی خوبهآره عزیزم شکم دردم بهتره،ولی حالت تهوع دارمممل ...

واقعا لعنتت بهش

اگر حالت تهوع داری ی سونو برو

منم قبلا ها داشتم فهمیدم کیست دارم

عرب هرچه باشد مرا دشمن است .....کج اندیش و بدخوی و اهریمن است...🌱 ورود افراد « زن ستیز ، موافقان کودک همسری ، مرد سالار » به تاپیک ها ممنوع

منم هرموقعه پریود میشم معده درد میگیرم ولی وقتی چیزی میخورم حتی قرصی چیزی معده ام جواب نمیده استفراغ ...

مرسی عزیزم ✨

عرب هرچه باشد مرا دشمن است .....کج اندیش و بدخوی و اهریمن است...🌱 ورود افراد « زن ستیز ، موافقان کودک همسری ، مرد سالار » به تاپیک ها ممنوع

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792