2789
عنوان

حق باکیه

19 بازدید | 13 پست

برادرم یک ماهی میشه فوت کردم به یه دلایلی میانه خوب وصمیمی هم باهم نداشتیم یعنی بیشترم از طرف اون بودش که باهم رفت آمد نداشته باشیم طفلی مریضی سختی گرفت ومن بخاطره زن جادوگرش که نزاشت روزای آخر برم خونش ببینمش، از دنیا رفتش منم حسابی داغون داشتم از لحاظ روحی حتی تو غسالخانه نتونستم بخاطره شرایط روحیم برم ببینمش، دست خودمم نیست بخدا این حالتم حالا مادرم ناراحته چپ وراست توی چشمم میکشه که چرا مثل خواهرهای مردم خودته کتک نزدی توی سر صورتت بزنی چرا جیغ نزدی فقط گریه کردی وفلان برادرم 50سالش بودش گفتم بخدا دست خودم نیست حالت شوک وحشت زدگی پیدا کرده بودم از خبر فوتش فقط تا سه روز تب ناراحتی داشتم فقط گریه میکردم به شدت حالا درکم نمیکنه میگه باید خودته میزدی جیغ میزدی خودمم غرق مشکلات زتدگی خودمم هیچ دلسوزی هم ندارم حتی مادرم پناهم نیستش حمایتت کنم همیشه سوهان روحم بودن توی زتدگی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بگو خواهر اگه برادر رو دوست داشته باشه خودشو نمیزنه، میدونی چقدر گناه داره، یعنی حتی باعث عذاب مرده هم میشه


یکی از سخت ترین کارهای دنیا چال کردن آرزو هاست نه آرزو های ماورایی بلکه آرزو هایی که واسه جامعه اصلا آرزو حساب نمیشه و اصلا دغدغه ای مثل اون ندارن که اسمش بشه آرزو

😑 خب حالت سوگواری هر کس فرق داره، بعضیا میتونن جیغ بزن و گریه کنن ک اینجوری براشون بهتره بعصیا از دورن میترکن و هیچ واکنشی نشون نمیدن ک بدتره

  چراغ ظلم ظالم تا ابد هرگز نمیسوزد... اگر سوزد...شبی‌سوزد، شبی دیگر نمی‌سوزد.بزنی...نتونه بزنه، می‌زنه...!
بگو خواهر اگه برادر رو دوست داشته باشه خودشو نمیزنه، میدونی چقدر گناه داره، یعنی حتی باعث عذاب مرده ...

بخدا دست خودم نیستش من با شنیدن یه اتفاق چیزی زود تب ناراحتی میکنم از بچگی این شکل بودم درکم نمیکنن اصلا

عزیزم تسلیت میگم خدابهتون صبربده وبرادرمرحومتون بیامرزه وروحش قرین آرامش باشه

من به شدت شمارودرک کردم

مواظب سلامتیتون باشید

وحرفهای مادرتون پای ازدست دادن فرزندشون وداغداربودنشون بگذارید

وقتی کامنتتون لایک می کنم فقط پیامتون پسندیدم ودیگه هیچ▪︎پس لطفادرخواست ندید🤚

حق با شماست ولی خب زیادم حساسیت نشون نده به مادرت بذار بگه مادره تحمل کن

والا چه بگم منم کمتراز اون دلم نسوخته برادرم بوده حالا چه خوب چه بد بخشی از وجودم بوده

والا چه بگم منم کمتراز اون دلم نسوخته برادرم بوده حالا چه خوب چه بد بخشی از وجودم بوده

میدونم عزیزم خدا رحمتش کنه به شماهم ارامش بده برای مادرت سخت میگذره بالاخره بچش بوده داغ اولاد سخته یکم باهاش مدارا کن ان شاالله به زودی حالشون رو به راه میشه

واا یعنی چی که خودتو بزنمشکل داره

میگه برادرت جوون بوده باید جیغ میزدی توی سرو صورت خودت میزدی بخدا خودم جگرم سوخته از داخل دارم آب میشم ولی هیچ فکرم نیستن درکم کنن خودمم هزارو یک مشکل باشوهرم دارم ولی هیچ کدومشون حمایتم نمیکنن حتی سر سوزنی ارثم بهم ندادن شوهرم توی چشمم میکشه مثل بدبخت بیچاره ها باهات رفتار کردن خونوادت

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792