ماماندلساجون مدیر عضویت: 1401/09/09 تعداد پست: 54 عنوان واکسن | مشاهده متن کامل بحث + 56 بازدید | 18 پست اگر بچه ای واکسن چهارماهگی را به دلایلی د رسن شش ماهگی زده باشد،واکسن شش ماهگی را چندروز بعدباید بزند؟ 1405/04/01 | 08:56 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نونزیرکباب عضویت: 1401/09/30 تعداد پست: 3446 4و6 فقط یکروز تب کرد یا قطع وصل میشدتاچندروز؟ فقط ی روز یک مادر دهه ۷۰
لیلیوممرداب عضویت: 1399/04/10 تعداد پست: 11443 چهارماهگی رو دقیقا چندوقتش بود زد؟ و ششم اهگی رو کی زد؟ دختر من با وزن فوق العاده کم بدنیااومددوماهگی واکسن بدو تولد تازه بهش زدن.کلا قضیه ش فرقهاما دیگه واکسنهاشو به ترتیب فاصله دوماه زدم تا واکسن۶ماهگیکه فک میکنم ۸یا۹ماهش بودبعد اون واکسن یکسالگی رو تو همون سن یکسالگیش زدم ..........
ماماندلساجون مدیر استارتر عضویت: 1401/09/09 تعداد پست: 54 دختر من با وزن فوق العاده کم بدنیااومددوماهگی واکسن بدو تولد تازه بهش زدن.کلا قضیه ش فرقهاما دیگه وا ... چندروز تب میکرد توواکسناش؟
لیلیوممرداب عضویت: 1399/04/10 تعداد پست: 11443 چندروز تب میکرد توواکسناش؟ هیچی خداروشکرمن بچه هام با واکسن تب نمیکنن ..........