2789
عنوان

ازدواج مجدد

62 بازدید | 11 پست

تازگی از زنم توافقی جدا شدیم

۴۲ سالمه

پسرم ۱۴ و دخترم ۸ سالشه

زنم اصرار داره دخترم پیشش بمونه، دخترم رو بذارم پیش مادرش با توجه به احتمال ازدواج مجدد اون ؟

خودم با مطلقه و بچه دار ازدواج کنم یا دختر؟

ممکنه بعدا بخاطر پسرم چه مشکلاتی پیش بیاد؟

هرکسی که بهتون خورد

جان مادرت لایکککککک نکن❌❌🚫🗨️!!️لایک نکن ممنون شب لحظه ای به سایه ی خود بنگر تا روح بی قرار مرا بینی...🤍 قوانین من در سایت: ۱. در مقابل توهین معمولا سکوت می کنم 🤚😊۲. درخواست دوستی نمیپذیرم مگر با هماهنگی🤚☃️ ۳. لطفا لایک نکنید.🌛 ممنونم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کاش شما مردا جای اینکه زنتون رو طلاق بدین یکم درکش کنین ببینین مشکلش چیه به جای طلاق

تازه میگه زنم ازدواج مجدد میکنه و واسه دخترم مشکل پیش میاد،خب شما خودتم ازدواج مجدد میکنی و واسه پسرت مشکل پیش میاد.

گفته بودی که چرا محو تماشای منی  **** وآنچنان مات که یکدم مژه برهم نزنی*** مژه برهم نزنم تا که زدستم نرود****ناز چشم تو به قدر مژه برهم زدنی

زندگی اون بچه ها با هر دوتاتون سخت هست. چون پسر که پیش تو باشه دوران بلوغ و نوجوانی هست ممکنه زنت زندگی رو بهش سخت کنه و پسرت روانی بشه.

دخترت هم که بره پیش مادرش ممکنه خدای نکرده شوهر مادرش بهش نگاه بد بکنه و سواستفاده بشه ازش. و تمام کودکیش به فنا بره. چون دیدم این مسایل رو نگرانم

۱۴۰۱/۱/۱۰ امروز صدای قلب کوچولوشو شنیدم. بهترین حس دنیا😍 دعا کنین بمونه برام💚 از سقط متنفرم دیگه نمیخام تجربه ش کنم😢 انشالله خدا برای همه ی اونایی که منتظرنی نی هستن معجزه کنه. آمین💋💚💜💙💛۱۴۰۱/۲/۱۷ امروز رفتم سونوی ان تی....گف نی نی م دخمله😍خدایا ازت ممنونم که هوامو داری💄💅👠👗👸💗۱۴۰۱/۲/۲۲ امروز دکتر گف چون توی فامیلتون مشکل ژنتیک دارین حتما برا نی نی ت ازمایش سلفری بده. هزینه ش خیلی زیاده. فقط خداکنه بچه م سالم باشه😢۱۴۰۱/۳/۷هنوز جواب سلفریم نیومده جون به لبم کرده این آزمایشگاه. 😕اگه به لطف خدا سالم باشه میخام به خانواده همسرم بگم که باردارم. 😐۱۴۰۱/۳/۸امروز جواب آزمایش سلفریم اومد. خداروشکر بچه م سالمه😍😍از خوشحالی به مرز سکته رسیدم😜💃۱۴۰۱/۳/۲۸امروز بدترین روز زندگیمه حس میکنم کیسه آبم پاره شده. نصف شب که شوهرم بیاد میرم زایشگاه براچکاپ.....خدایا دخترمو از تو میخام فقط😭😭۱۴۰۱/۳/۲۹خدایاشکرت مشکلی نبودـ ترشحاتم مال کیستی هست که تو تخمدون چپم رشد کردهـ .بچه م سالمه....عاشقتم خدای خوبم😍😍😘😘1401/6/27امروز 32هفته م رفتم واسه وزن نی نی .دکترگف وزنش کمه 1600.شایدم صد گرم کمتر یک هفته هم کمتر از سن بارداریمه😓🥲کیست توی تخمدانمم خیلی بزرگ شده همش آبه خدا کنه نترکه برام شر درست نکنه🥺🥺وضعیت بچه مم بریچ هست فعلا سزارین پیش رومه😑خدایا امروزم دلم گرفته دخترمو مثل همیشه میسپارم به خدت. 💚التماس دعا مامانای مهربون نی نی سایت💚1401/7/21بلخره نی نی من امروز شش روزه شده. با وزن 1900تو هفته سی و پنجم بارداری دنیا اومد.....متاسفانه مسمومیت حاملگی دچار شدم و با فشار20اورژانسی سزارین شدم....خیلی خیلی ریزه.یککم هم وزن ازدست داده. خدایا کمکم کن دختر نازمو بسلامت بزرگش کنم و این روزای سخت تموم بشه❤️اینم از خاطرات تلخ و شیرین بارداری من.🌷🌷🌷🌷💚وزن یکماهگی2400🧡وزن دوماهگی3600💙وزن چهارماهگی5100♥️وزن شش ماهگی 6200🩵وزن نه ماهگی 7200🩷وزن یکسالگی۸۵۰۰😍😍۱۴۰۲/۷/۱۵اولین تولدت مبارک عشقم🎉🎉🎉🎉وزن 16ماهگی 9500💚وزن۱۸ماهگی ۱۰🩷وزن دوسالگی 11🩵وزن سه سالگی 13🩵وزن سه سال و نیم 14کیلو❤️

بجای قضاوت در مورد پرسش های من نظر بدین

جوابت رو دادم دیگه.مشکلی نیست پیش نامادری موندن ولی پیش ناپدری مشکل داره؟خودت بیشتر هول زن گرفتنی،زن نگیر بچه هات رو خودت بزرگ کن.قبول میکنی؟

گفته بودی که چرا محو تماشای منی  **** وآنچنان مات که یکدم مژه برهم نزنی*** مژه برهم نزنم تا که زدستم نرود****ناز چشم تو به قدر مژه برهم زدنی
جوابت رو دادم دیگه.مشکلی نیست پیش نامادری موندن ولی پیش ناپدری مشکل داره؟خودت بیشتر هول زن گرفتنی،زن ...

اره پ قبول کرد 😅😅

فقط خدا میدونه سوراخی نمونده ک نگشته

ب آدمی نمونده ک نسپرده

خدا میدونه مهر طلاق خشک شده یا ن

اره پ قبول کرد 😅😅فقط خدا میدونه سوراخی نمونده ک نگشته ب آدمی نمونده ک نسپرده خدا میدونه مهر طلاق خ ...

اره والا،بزار لاقل یک مدت بگذره بعد به فکر زن گرفتن باش🤣

میترسه حانم سابقش شوهر کنه این ازش عقب بمونه😂😂

تا حالا اگهی ازدواج نداده باشه باید شک گنی😉

گفته بودی که چرا محو تماشای منی  **** وآنچنان مات که یکدم مژه برهم نزنی*** مژه برهم نزنم تا که زدستم نرود****ناز چشم تو به قدر مژه برهم زدنی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کیا مثل منن

moonlight_a | 1 دقیقه پیش

پستان سوم

fati68 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792