2789
عنوان

کیا مثل منن

64 بازدید | 6 پست

من در برابر آدمای خیلی نزدیک زندگیم یعنی پدر مادر و همسر خیلییییی حساس و زودرنجم

ولی در مقابل بقیه دقیقا برعکس مثلا از حرف و کنایه مادرشوهر یا برادر یا بقیه آدما غیر از اون سه نفر ناراحت نمیشم یه چیزایی که خیلی خانمای دیگه بهشون برمیخوره من اصلا برام مهم نیست

ولی امان ازپدر و مادر و همسرم بگن بالا چشمت ابروئه کلی به هم میریزم


من در برابر بابام اینطوریم

پروف خودمم🦋آناهــــیتا🦋اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط به اسم کاربری دقت نمیکنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چون دوستشون داری و ازشون توقع نداری که ناراحتت کنن

در من چیزی کم بود و در این زندگانی همه چیز کج بود میان ما و زندگانی یک چیزی گنگ ماند ما دیر آمدیم یا زود هر چه بود به موقع نیامدیم. گذشت و بهتر که می گذرد ............

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792