پدرم جنون داره ، اسکیزوفرنی داره داروی عصاب مصرف میکنه ولی خوب نمیشه بشدت دست بزن داره و تعصب خانوادشو میکشه که جزظلم چیزی ازشون ندیدیم. مامانم از دست بابام بیماری خودایمنی گرفته و مریض شده. بابام خیلی منو خواهرامو مادرمو میزنه بخدا خسته شدم😭😭
میترسم مامانم از دست بابامو خانوادش دق کنه بمیرع اونوقت من نمیدونم بدون مامانم چیکار کنم بیکسو بدبخت میشم😭😭😭😭تورو خدا دعا کنید بابام آدم بشه انقد اذیتمون نکنه😭😭