سلام دوستان ، وقتتون بخیر
لطفا خواهرانه راهنماییم کنین
من الان هفته ۳۹ هستم و نزدیک زایمان واقعا برام سخته انتخاب بین زایمان طبیعی و سزارین،یه مسئله ای هم هست کنار مقعدم برآمدگی های هست که رنگ پوستمه درد آنچنانی نداره فقط وقتی دست میزنم یه کوچولو درد میکنه ، مشکل یبوستم ندارم خداروشکر، به نظرتون بواسیره؟ اگه طبیعی زایمان کنم بدتر میشه؟ امکان داره بعد زایمان فروکش کنه؟ دکترم برام طبیعی تشخیص داده اما گغت اگه بعد سه چهار ساعت ببینم نمیشه سزارینت میکنم