2789
عنوان

همورویید

| مشاهده متن کامل بحث + 105 بازدید | 42 پست
خواهر منم همینه.فقط اوایل مقعدش درد داشت الاندیگه درد نداره فقط خارش، و یبوستم داره

هموروئیده

من پیش دکتر مریم ساعی نعیمی عمل کردم

تو بیمارستان نیکان غرب ویزیت شدم ولی تو کلینیک شفق تو یوسف آباد عملم کرد

میتونه اینترنتی هم وقت بگیره

ببین این پزشکهای کولورکتال کارشونه

اصلا چیز خجالت آوری نیست

به قدری عادی برخورد میکنن که احساس بدی نخواهی داشت

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوب اگه اطراف مقعد ببین بهش بگو هر چیزی اونجا نزنه بره پماد آنتی همورویید از داروخونه بگیره با انگش ...

دستت درد نکنه، حتما بهش میگم

خدا خیرت بده.

روزی چنبار پماد بزنه

گاو 🐂اگه بره تو قصر، شاه🫅نمیشه.❌️...ولی قطعا قصر طویله میشه...

بله. تو شهر ما ترشی فروشها میفروشن. خود هندوانه ابوجهل رو نخوره ها معده درد شدید میاره، فقط شور

خیلی ممنونم ازت

گاو 🐂اگه بره تو قصر، شاه🫅نمیشه.❌️...ولی قطعا قصر طویله میشه...

هموروئیدهمن پیش دکتر مریم ساعی نعیمی عمل کردمتو بیمارستان نیکان غرب ویزیت شدم ولی تو کلینیک شفق تو ی ...

توی شهرمون بگردم بیینمکجاست این دکتر.تاحالاندیدم

گاو 🐂اگه بره تو قصر، شاه🫅نمیشه.❌️...ولی قطعا قصر طویله میشه...

دستت درد نکنه، حتما بهش میگمخدا خیرت بده.روزی چنبار پماد بزنه

یکهفته کافیه ..روزی دو بار صبح و شب قبل خواب ،این کرم ورم و التهاب هم میخوابونه ...بگو با آب خیلی گرم نشوره خودش

به من بگو بریم قدم بزنیم تو🌧چای بخوریم،بخندیم ،دراز بکشیم زیر🌧من آدم این طبیعتم 💑

من تهرانو گفتمحواسم نبود بپرسم اهل تهران هستین یا نه.مهم هم نیست،متخصص کولورکتال بره

هزینه ی عمل و بیمارستان چقدر شد؟ الان درد و خونریزی نداری که خدایی نکرده؟ ظاهرش کاملا خوب شد؟

نمیره بخدا.چه دکتری اصلا باید بره؟

عزیزم خواهرت باید بره پیش دکتر جراح ..چون قبلش معاینه میکنن..بره جای دکتر خانوم

به من بگو بریم قدم بزنیم تو🌧چای بخوریم،بخندیم ،دراز بکشیم زیر🌧من آدم این طبیعتم 💑

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792