خب مگه من گفتم نداره عزیزم؟!
تفریح فقط خرج کردن پول نیست....
تفریح فقط مسافرت نیست....
بحثش خیلی مفصله....
تفریح ینی شادی و خوشحالی که از درون میاد میتونه با استراحت کردن باشه میتونه با فیلم دیدن باشه میتونه با نقاشی باشه میتونه با رقصیدن باشه میتونه با خوردن یه چیز شیرین یا ترش باشه میتونه کتاب خوندن باشه موسیقی گوش دادن باشه پارک رفتن باشه سینما رفتن باشه......
تفریح فقط مسافرتهای 1 هفته ایی نیست