2777
2789
عنوان

کیا مثل منن

| مشاهده متن کامل بحث + 184 بازدید | 30 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شرایط اکثریت همینه ...واقعاً این حقمون نبود 🥹🫂

خیلیا خوشبختن جاده های شمال تو تعطیلات قفل میشه پس اونا کیان؟

البته نوش جونشون

انگار بدبختی فقط واسه ماهاس

خیلیا خوشبختن جاده های شمال تو تعطیلات قفل میشه پس اونا کیان؟البته نوش جونشون

والله منکه ۵ .۶ماهی ۳روز مرخصی داره ک فقط میتونم برم خونه پدرم که ۳ساعت با ما فاصله داره . ولی خوشبختم مگع قراره آدم با این سفر و... خوشبخت باشه

به گمانم خاطراتی که آدمها برای هم به یادگار میگذارند، از همه چیز مهمتر است، وگرنه همه آمده اند که یک روز بروند.

خیلیا خوشبختن جاده های شمال تو تعطیلات قفل میشه پس اونا کیان؟البته نوش جونشونانگار بدبختی فقط واسه م ...

اونا جا دارن یا خونه پدر مادر میرن یا فامیلشون

درصد کمی هیچی ندارن میرن

میدونم که میبینی خدا جون

خیلیا خوشبختن جاده های شمال تو تعطیلات قفل میشه پس اونا کیان؟البته نوش جونشونانگار بدبختی فقط واسه م ...

همشونم دارا و پولدار نیستن خیلیها میرن تو چادر میخوابن


نـــور بر تاریکی پیـــروز است... ✨
چیو شکر کنماین زندگی رو سگم قبول نمیکنه

اینطوری نگو

خدای نکرده یه وضعی میوفتی این روزاتو میکشی به چشمات


خوش بودن که به سفر نیست

خیلی دلت گرفته، ساندویچ درست کن بذار کوله پشتی، سبکبار ، اسنپ بزن در بیاید بیرون خوش بگذرونید


طبق جیبت هزینه کن، خوش بگذرون

یه لقمه نون و پنیر تو تراس خونت با دل خوش بخوری، بهتر از،یه بره بریونه که تو سفر بخوری و پشتبندش فکرت درگیر مشکلات و قسط و بدهکاری باشه


ما ۲ نفریم ماشینم نداریم ۲ ساله هم خونه رهن میکنیم بلکه بتونیم جا کرایه دادن بیشتر پس انداز کنیم و ی مسافرت بریم ولی نشده چون حداقل ۵۰ م واسمون خرج داره و قسط و خرج ها اجازه نمیده پس بیخیالش شدیم حالا مادرشوهرم اینا مستأجرن شمالم ی خونه اجاره کردن امروز پاشدن رفتن ماشینشونم ی پژو مدل پایینه پولدار حساب نمیشن مسافرتشونم عشق و حال حساب نمیشه همونی ک اینجا میخوام بخورن میرن شمال اینو گفتم جاده شلوغ رو ملاک قرار ندی

نـــور بر تاریکی پیـــروز است... ✨
خسته شدماین اسمش زندگی نیست آخه

😐

سعی کن بتونی یکم بزرگتر فکر کنی جوونی کزدن و زندگی کردن که همه ش خرج کردن نیست....

برو سراغ چیزیکه علاقه داری الان که خداروشکر امکانات هست میتونی خیلی راحت آنلاین یاد بگیری

تواضعی عزت بخش                                               به خدا تواضع کن و در برابر فرامینش مطیع باش تا زورگویان نتوانند تو را ذلیل و فرمانبردار خود کنند            ارزش هرفرد متناسب با فرمانده اوست 💕
ما ۲ نفریم ماشینم نداریم ۲ ساله هم خونه رهن میکنیم بلکه بتونیم جا کرایه دادن بیشتر پس انداز کنیم و ی ...

عزیزه دلم

مگه کجا میخوای بری که 50 تومن خرج میشه؟

تواضعی عزت بخش                                               به خدا تواضع کن و در برابر فرامینش مطیع باش تا زورگویان نتوانند تو را ذلیل و فرمانبردار خود کنند            ارزش هرفرد متناسب با فرمانده اوست 💕
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792