2777
2789
عنوان

طلا ریزش کرد

250 بازدید | 24 پست

این نشونه خوبی نیست و اصلا هم به نفع هیچکس نیست🥲💔


فقط میگم حیف جونیم

چقدر من از خورد خوراکم زدم کلی پول جمع کردم طلا گرفتم که شاید در آینده بتونم به ارزو هام برسم


چقدر من بدبختم

و خدا معجزه میکند !🌱💛

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تو بلندمدت سوده ، نترس

یاد پدرم افتادم که می گفت: نه با کسی بحث کن، نه از کسی انتقاد کن. هر کی هر چی گفت بگو حق با شماست و خودت را خلاص کن. آدم ها عقیده ات را که می پرسند، نظرت را نمی خواهند، می خواهند با عقیده ی خودشان موافقت کنی. بحث کردن با آدم ها بی فایده است.

صبر داشته باش

دکتر فاضلی هستم متخصص نینیسایت😎😁😁😁فینگلیش بلدم بوخودا.با عجله نوشتم بجای fazeli کلمه ی fazli رو تایپ کردم.(با تشکر از دوست خوبم دکتر فری بابت یادآوری غلط تایپی😄🌹)

طلا بیاد پایین به نفع هیچ کس نیست؟ کی گفته؟

خیلی هم خوبه

اگر به قیمت پارسال پیرارسال بر میگشت که معرکه بود

شما هم تجربه شد که در شرایط خاص و نابسامان سرمایه گذاری پرریسک نکنی

خودم هم یه پلاک و زنجیر خریدم گرمی 19 چون یه پول میشه گفت اضافه داشتم اگر طلا نمی خریدم الکی الکی تو خونه خرج میشد دستکم الان 2 گرم طلا دارم

وطن ای مادر غمدیده ام.......

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز