امیدوارم برات راحت بگذره
ولی کلا شب اول یخورده اذیت و کلافه ای فکر نکنم خواب درستی داشته باشی و همش بیدار میشی
من شب اول خواهرم بالا سرم بود همش یخ میزاشت برام بعد منم یهو خوابم میبرد ولی چون از دهن نفس میکشیدم وحشتناک گلوم خشک میشد و هر نیم ساعت هی بیدار میشدم اب میخوردم