2777
2789
عنوان

رابطه

339 بازدید | 33 پست

بچه ها اول اینکه معذرت میخوام ولی خب مسئله هست که همه زوجین باهاش سروکار داریم حالا بعضی هامون با مشکل و اینکه مشکل منم تو رابطه با همسرم به ارگاسم نرسیدن هست میخواستم برم پیش متخصص زنان بعدش همسرم برگشت بهم گفت که به دکتر بگم مشکل از همسرم نیست اون مشکل نداره هرکاری میکنه ولی من ارضا نمیشم

ولی درحالی که اینطور نیس اون چیزی که من انتطار دارم و همسرم انجام نمیده منم نتونستم بهش بگم و در خیال همسرم که اون کارشو درست انجام میده

حالا به نظر شما ها چرا همسرم گفت به دکتر بگم که مشکل از همسرم نیست مشکل از منه چرا اینجوری بهم گفت اشکال داشت به پزشک بگم همسرم نمیتونه خوب ارضا کنه یا من خودم بگم

خجالت بزار کنار و بهش بگو انتظار چجور پوزیشنایی رو داری

عاشق موزیک، حیوانات، طبیعت، گردش و بچه ها هستم🥹💁🏻♀️💕، متعهد هستم به نامت تا ابد M♥️ خدایا ممنونم که کنارمی، ازت میخام منو به خواسته هام برسونی🙇🏻♀️♥️ برام دعا کنید منم یروز بیام تیکر بارداری و خبر حاملگیم اینجا بزارم 🥹ممنون

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خودت اوکی تو ارضا کردن خودت؟ خب بهش بگو همون کارو کنهوگرنه مشکل واقعا همسرته

آره اوکی هستش همسرم هم میگه به منم بگو اون کار ها رو بکنم ولی من میگم نه تو نمیتونی بلد نیستی

که دکتره نگه این اقا ناتوانی داره با شوهرت حرف بزن بگو من اینجوری میخوام ن اونجوری که تو جلو میری @niniyar تورو جدت پست ها و تاپیک هام رو تایید کن خسته شدم از صبح هرچه پست و کامنت میزارم تایید نمیکنی

کاربری جدید barbie87

خیلی درونگرا هستم اصلا نمیتونم به همسرم بگم هچ میخوام برم دکتر نمیدونم به اونم میتونم بگم یا نه

شوهرته دختر

معنی نداره جلوش درونگرا باشی

چجوری میخوای ی عمر باهاش زندگی کنی

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز