2777
2789

دوست من استفاده میکنه راضیه

امیدوارم چون ترو دارم                             اگر روزی دختری داشتم به او می گفتم عاشق مردی نباش که مذهبی است؛ مردی که از ترس خدا تو را با اکراه میخواهد. زیرا روزی توبه می کند و سنگت می زند.عاشق مردی نباش که بی قید است؛ مردی که هیچ را مقدس نمی داند. زیرا روزی همه چیز را انکار می کند؛ تو را، عشق را، حتی خودش را. و رهایت می کند...اگر دختری داشتم به او می گفتم همیشه مرد های معمولی عشق های بهتری میسازند...مردهایی مثل پدرت💜💑

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره عزیزم برای خانوما خیلی خوبه. ولی حتما آزمایش بده پرولاکتینت بالا نباشه چون اون وقت نمی تونی بخوری.کلا قاعده آورم هست. اگه برای بارداری می خوای از روز ۵ پریودی تا روز تخمک گذاریت بخور.

یه پسر دارم شاه نداره ولی یه دخترم با این شرایط می خوام😁😁

تو نت یه سری آزمون هست ازت سوالایی میپرسه متوجه میشی طبعت چیه.اگه طبعتتم گرم بود .کنارش یه چیز سرد بخور طبعشو متعادل کنه.مثلا خیار

تازه از حبس برگشتم🕵️‍♂️
تو نت یه سری آزمون هست ازت سوالایی میپرسه متوجه میشی طبعت چیه.اگه طبعتتم گرم بود .کنارش یه چیز سرد ب ...

اها خوب طبعم گرمه به همین خاطر میخام بدونم باعث جوش نمیشه درضمن دارو میخورم اشکال نداره؟ 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز