کش ساتن,رو بالشتی ساتن داشته باش و شونه چوبی
سشوار و اتو مو نزن اگه خواستی بزنی اسپری محافظ بزن به موهات بعد هم با دمای پایین انجام بده
یکسری آرایشگاه ها هم موخوره گیری با قیچی دارن هر ماه یا هر دو ماه یکبار برو
بعد حموم موهات که یکم نم داره بهش روغن آرگان بزن این شکلی که ۴ قطره بزن کف دستات بهم بمال که داغ بشه بعد به ساقه مو و به خصوص نوک مو بزن زیاد نزن که چرب نشه
ماسک مو و.. هم هست میتونی بزنی