2789
عنوان

رابطه

| مشاهده متن کامل بحث + 155 بازدید | 18 پست
اخه پیدا نمیکنم اصلاچه جوری گروه پیدا کنم اصولا افراد سن پایین هستن

نمیدونم مثلا توی تهران گفتم این گروه هستن

و نه اتفاقا زیر 18 که اصلا اجازه شرکت ندارن اغلب همین 20 تا 35 اینان

لایک کردنم یعنی موافقم، منم همینطور، ممنونم ازت، خوشحالم برات مفید بود، موفق باشی، دیدم پیامتو ولی مایل به ادامه صحبت نیستم یا ادامه ای نداشت. هر بار که یه تاپیک میبینم با موضوع قد کوتاه، رنگ پوست، تیرگی بدن، ترک پوستی، مقایسه؛ واقعا توانایی اینو دارم گریه کنم ولی یه نفس عمیق میکشم و میگم ببین تو نمیتونی افکار همه ادمارو تغییر بدی نهایتا میتونی امیدوار باشی که اون فرد یه روز دیدش رو عوض کنه و اینقدر به خودش سخت نگیره چون زندگی جالب تر از ایناست. اینجا رو دوست دارم چون انگار درحالی که خونه خودم اتیش گرفته همچنان میتونم کمک کنم یکی رژگونه بهتری انتخاب کنه :) وقتی زمان میذارم و طومار راهکار و تجربه میگم انتظار خاصی ندارم ولی کاش حداقل اون لعنتی و لایک کنی بدونم واسه خودم ننوشتم:/ لطفا به همدیگه نگیم خوشبحالت یه جوری منفیه که میگم کاش نداشتمش اصلا. تراپی برو، تراپی نجات دهنده ست. راز رابطه موفق؟ دوتا ادم بالغ که یاد گرفتن توی هر شرایطی باهم حرف بزنن و ناراحتی ها و خواسته هاشونو بگن، همین.

نچسب نی؟؟ ازش کمک بخواه تا راهو بتونی باز کنیمثلا سوال راجب ویلا بپرساون اصلا شاید کیس داشته باشه

نه

با داداشم سلام علیک داره

نمیشه من برم

اونوقت همسایه هم هستیم تو کوچه خراب میشم

این پریشان احوالی را که میخوانی، داستان من است.من که نامم گم شده، و جسمم دفن میان این اوباش و الوات و هرزه و کفتار صفت. که همگی این صفات در شخصیت پدر من خلاصه شده. پدری که میخواست ستون و سایه بالای سر خانه و خانواده باشد حالا تبدیل شده است به یک دشمن خونی و که از هیچ ضربه ای بر پیکره خانواده دریغ نمیکند. آقایون عزیز درخواست دوستی ندید، من کلا از مرد جماعت بیزارم ، متنفرم ، نمونه بارزش بابای حرومی خودم . پس درخواست دوستی لطفااااااا نده چون اگه درخواست دوستی بدی انواع و اقسام فحش ناموسی رو بدرقه راهتون میکنم . گه منت روزگار ، گه منت خلق،///// ای مرگ بیا که زندگی مارا کشت. جسم قبر و جامه قبر و خانه قبر ///// باز لفظ زندگان عنوان ماست،،،،،،،،،مردای بی رگ تو تاپیکای من اظهار نظر نکنن،

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کانال رو بده بهم

@andFriendss

لایک کردنم یعنی موافقم، منم همینطور، ممنونم ازت، خوشحالم برات مفید بود، موفق باشی، دیدم پیامتو ولی مایل به ادامه صحبت نیستم یا ادامه ای نداشت. هر بار که یه تاپیک میبینم با موضوع قد کوتاه، رنگ پوست، تیرگی بدن، ترک پوستی، مقایسه؛ واقعا توانایی اینو دارم گریه کنم ولی یه نفس عمیق میکشم و میگم ببین تو نمیتونی افکار همه ادمارو تغییر بدی نهایتا میتونی امیدوار باشی که اون فرد یه روز دیدش رو عوض کنه و اینقدر به خودش سخت نگیره چون زندگی جالب تر از ایناست. اینجا رو دوست دارم چون انگار درحالی که خونه خودم اتیش گرفته همچنان میتونم کمک کنم یکی رژگونه بهتری انتخاب کنه :) وقتی زمان میذارم و طومار راهکار و تجربه میگم انتظار خاصی ندارم ولی کاش حداقل اون لعنتی و لایک کنی بدونم واسه خودم ننوشتم:/ لطفا به همدیگه نگیم خوشبحالت یه جوری منفیه که میگم کاش نداشتمش اصلا. تراپی برو، تراپی نجات دهنده ست. راز رابطه موفق؟ دوتا ادم بالغ که یاد گرفتن توی هر شرایطی باهم حرف بزنن و ناراحتی ها و خواسته هاشونو بگن، همین.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792